رشت- استاندار گیلان با اشاره به ترس دشمنان از پیشرفت و بالندگی جمهوری اسلامی ایران گفت: دانش آموزان باید به سلاح علم و دشمن شناسی مجهز باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم نواختن زنگ استکبارستیزی در یکی از مدارس شهرستان با اشاره به اهمیت ۱۳ آبان به واسطه وقوع سه واقعه مهم تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: مبارزه ضد استکباری امام خمینی از دهه ۴۰ آغاز و امروز با وجود رهبری معظم ادامه دارد.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به جنایات استکبار علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب دانشگاه ها فقط تا مقطع لیسانس دانشجو می پذیرفتند و دانشجویان برای ادامه تحصیل به کشورهای دیگر می رفتند و حتی علاوه بر نبود بانوی پزشک به بانوان مسئولیتی نیز سپرده نمی شد.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی پای شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و رأی آری ایستاده ایم، ادامه داد: هرچه داریم از اسلام، قرآن و دین است زیرا اسلام به ما عزت، آبرو و اعتقاد داد.

عباسی با تاکید بر اینکه امروز به وجود دانش آموزان با بصیرت و هوشیار افتخار می کنیم، تصریح کرد: دانش آموزان و نسل نوجوان ما با الگوپذیری از شهید حسین فهمیده با بهره گیری از منویات امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند و این انقلاب را حفظ می کنند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های آینده کشور هستند و باید مجهز به سلاح علم و دشمن شناسی باشند، گفت: دشمن از توفیقات ایران ترسیده و از بالندگی و تعالی ایران اسلامی دستپاچه شده است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه دشمنان از طریق مختلف سعی بر ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و اکنون حجاب و عفاف را هدف قرار داده اند، افزود: قطعاً دانش آموزان با بصیرت و آگاهی، روحیه انقلابی با تکیه بر ایمان بار دیگر نقشه شوم آنان را نقش بر آب و ناامید می کنید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان