جمهوری اسلامی ابرچالش نظام سلطه

۱۴۰۱/۰۸/۱۲ ۰۰:۰۸ چاپ کد خبر: 179054
پژوهشگر و مدرس دانشگاه با تاکید بر اینکه نظام سلطه، جمهوری اسلامی را ابرچالشی برای خود می داند، گفت: بزرگ نمایی، تحریف واقعیات، سیاه نمایی و تکرار دروغ برای تبدیل شدن به باور مردم از جمله تاکتیک های ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، روح الله منعم در نشست مجازی بسیج رسانه استان و جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بررسی اتفاقات و اغتشاشات اخیر و برنامه ریزی بدخواهان در ایجاد توطئه ای جدید علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دشمن همه تلاش خود را کرد تا با نمادسازی زنان، اینگونه القا کند که زن در جمهوری اسلامی ایران در اقلیت بوده و زنان جایگاهی ندارند. 

وی با بیان اینکه با تبدیل کردن مسئله فوت مرحومه مهسا امینی به مسئله امنیتی، پروژه سلبریتی ضدامنیتی را در دستور کار قرار دادند، گفت: اگرچه مسئله زن و پوشش قانونی زنان در جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار دادند اما با جنگ رسانه، جنگ شناختی و ادراکی با ابزار قرار دادن زنان به دنبال اهداف شوم خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند. 

مدرس دانشگاه، پژوهشگر و فعال رسانه ای استان گیلان با تاکید بر اینکه نظام سلطه، جمهوری اسلامی را ابرچالشی برای خود می داند، افزود: بزرگ نمایی، تحریف واقعیات، سیاه نمایی و تکرار دروغ برای تبدیل شدن به باور مردم از جمله تاکتیک های رسانه ای دشمن برای قرار دادن مردم در مقابله نظام بود. 

منعم با اشاره به اینکه در کشورهای مختلف اتفاقات زیادی منجر به مرگ مردم می شود که از چشم رسانه های مدعی پنهان مانده است، تصریح کرد: جشن مرگبار هالووین چند روز پیش در کره جنوبی که بیش از ۱۵۰ کشته بر جای گذاشت به هیچ عنوان مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت و توجه به مواردی از این قبیل نشان می دهد که نگاه این گونه رسانه ها صرفا بر مبنای سیاست های آنان در قبال جمهوری اسلامی است. 

منعم با بیان اینکه امروز در جنگ رسانه ای قرار داریم و رسانه و فضای مجازی نیز در کشور رها شده است، افزود: آموزش سوادرسانه از موضوعات مهم و ضرورتی غیر قابل انکاری است چرا که دشمن با هدف قراردادن ذهن و فکر جوانان از طریق رسانه ها در صدد این است که مردم در فضای مجازی سرگرم موضوعات خود شده و در موارد لزوم از این فضا برای تهدیدات امنیتی خود بهره ببرند. 

این استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه با اشاره به اینکه چهار موضوع زنان، انیمیشن، سینما، بازی و موسیقی باید مورد توجه قرار گرفته و با این چهار مورد به تقابل فرهنگی و توطئه های دشمن پرداخت، افزود: توجه به تولید محتوای سینمای در تراز انقلاب، سریال های در تراز انقلاب، موسیقی فاخر ایرانی، بازی و انیمیشن های موثر لازم و ضروری است. 

منعم با تاکید بر اینکه باید در حوزه صنعت سینما به طور جدی فعالیت کرد، گفت: موسیقی فاخر ایرانی بخش لاینفک زندگی مردم است لذا باید به طور جدی و هدفمند در مورد این موارد اندیشه ورزی و میدانی عمل کرد. 

این استاد دانشگاه با اشاره به فرهنگ زیستی ملت برومند ایران اسلامی بیان کرد: نوع زیستی، سبک زندگی و اندیشه مردم ایران اسلامی در مقوله های مختلفی از جمله اتحاد امنیت و حفظ تمامیت ارضی ملت ایران، هرگز آنان را در مسیر قرار گرفتن زیر پرچم کومله اربیل عراق و دیگر جدایی طلبان قرار نمی دهد. 

وی با تاکید بر اینکه پروژه ناامن سازی مدارس دانشگاه ها، اعتصاب اساتید و دانش آموزان از توطئه های برنامه ریزی شده بدخواهان ملت ایران اسلامی بود، افزود: مردم با پشتیبانی نکردن از اغتشاشات و پروژه های ناامن سازی دشمنان، با بصیرت و هوشیاری توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و عدم همراهی مردم با زیاده خواهی ناامن سازی و سوریه سازی ایران اسلامی خواب های خیالی آنان را تبدیل به کابوسی ابدی کرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان