مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه مدیر پشت میزنشین نمی خواهیم،گفت: مدیران ما باید در وسط میدان و در کنار مردم به صورت جهادی به انجام وظایف بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری در احکامی جداگانه سرپرستان ادارات صمت شهرستان سیاهکل و لنگرود را منصوب و در مراسم تودیع و معارفه اظهار کرد: مدیر پشت میزنشین نمی خواهیم و مدیران ما باید در وسط میدان و در کنار مردم به صورت جهادی به انجام وظایف بپردازند.

وی با بیان اینکه ساماندهی بخشی از معیشت و اشتغال جامعه در چارچوب رسالت و وظایف صمت است، گفت: برای تأمین انتظارات مردم در حوزه تولید و تجارت، نیازمند همت همه کارشناسان و مدیران صمت شهرستان و ستاد هستیم.

مدیرکل صمت گیلان در بخشی دیگر از سخنان خود تأکید کرد: برای تسهیل دسترسی کسبه به خدمات صنفی، نخستین فرصت نسبت به تشکیل دفتر نمایندگی اتاق اصناف در دیلمان اقدام شود.

به گفته پورحیدری، اصناف همان گونه که در طول انقلاب اسلامی بسیار همراه و پشتیبان نظام بوده اند موضع گیری قاطعانه در برابر این اغتشاشات داشته باشند و امنیت را در فضای بازار حفظ کند.

مدیرکل صمت استان گیلان در احکامی، رامین خوشحال را به عنوان سرپرست اداره صمت شهرستان سیاهکل و علی اصغر محمددوست را به عنوان سرپرست اداره صمت شهرستان لنگرود منصوب کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان