هافبک تیم فوتبال ملوان با اشاره به پاس گلی که در مقابل فولاد داد، گفت: من پاس ارسال می کنم و بچه ها باید گل بزنند و خدا به ما شانس داد و که با خوشحالی به تعطیلات نیم فصل برویم.

میلاد جهانی بازیکن ملوان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به دیدارهای قبلی ملوان در لیگ برتر اظهار کرد: در بازی های گذشته بازی های خوبی ارائه دادیم ولی متاسفانه شانس نداشتیم و بازی ها را واگذار می کردیم.

وی با اشاره به بازی ملوان در مقابل فولاد گفت: خداروشکر در این بازی شانس با ما بود و توانستیم فولاد را شکست دهیم و توپ های ما به گل نشست و با یک تمرکز خوب توانستیم پیروز میدان شویم.

هافبک تیم فوتبال ملوان با اشاره به پاس گلی که در مقابل فولاد داد، بیان کرد: من پاس ارسال می کنم و بچه ها باید گل بزنند و خدا به ما شانس داد و که با خوشحالی به تعطیلات نیم فصل برویم.

جهانی با اشاره به نوید روزهای خوب به هواداران ملوان افزود: در واقعیت ما بازی های خوبی ارائه می کنیم ولی اندکی اعتماد به نفس کمی داشتیم و تمرکز نداشتیم که دچار مشکل می شدیم ولی در این بازی توانستیم ببریم و در تعطیلات باید کارهای بدنی خوبی انجام دهیم که در ادامه مسیر مان هموار شود.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان