رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان برلزوم معرفی بسیج و پایگاه های مقاومت به دانش آموزان گفت: اگر روحیه بسیجی در جامعه دمیده شود هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور بعد از ظهر پنح شنبه در حاشیه بازدید از جشنواره و نمایشگاه اسوه بسیج و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج مولود انقلاب و امام راحل (ره) است، اظهار کرد: وقتی که امام (ره) بسیج را به عنوان یک نیروی کمکی معرفی کرد بسیاری از استراتژیست ها و اندیشمندان به صحبت های امام (ره) در خصوص بسیج تعجب می کردند اما به مرور زمان شاهد بودیم که دفاع مقدس مردمی شد و ذیل ساختار بسیج آمد.

وی با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن در بازسازی کشور گفت: بعد از دفاع مقدس بسیج در راس بازسازی، کارهای بزرگی در حوزه های بازسازی مناطق، سد سازی و مهم تر از همه روند رو به رشد در زمینه های مختلف علمی و دفاعی، انجام داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بسیج را نیرویی مخلص و برای حل مشکلات مردم و جامعه معرفی کرد و افزود: امروز نیز شاهد هستیم هر جا که باری از نظام و انقلاب بر روی زمین بماند این بسیج و پایگاه های مقاومت بسیج هستند که به یاری می شتابند.

سردار عبدالله پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پایگاه های مقاومت بسیج تصریح کرد: مقام معظم رهبری در خصوص پایگاه های مقاومت بسیج می فرمایند که پایگاه های مقاومت بسیج ستون های قدرتمند نظام و ریشه با عظمت انقلاب اسلامی بوده که بیان چنین فرمایشات نشان می دهد رسالت بسیج چقدر سخت است.

وی به اهداف برگزاری نمایشگاه اسوه بسیج در استان گیلان اشاره کرد و گفت: در استان گیلان پایگاه های مقاومت بسیار زیادی با میزان فعالیت های مختلف وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی هایی هستند که باید این ظرفیت ها برای نسل جدید بازگو شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به معرفی بسیج و پایگاه های مقاومت بسیج برای نسل جدید به ویژه دانش آموزان بیان کرد: اگر روحیه بسیجی در جامعه دمیده شود هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

سردار عبدالله پور با اشاره به وجود ۵۳ غرفه در نمایشگاه اسوه بسیج در استان گیلان، افزود: این تعداد غرفه از ۱۹ نواحی تنها بخشی از ظرفیت های پایگاه های مقاومت بسیج در عرصه های جهادی، علمی، کشاورزی، صنایع دستی و فرهنگی است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان