پیشکسوت فوتبال گیلان با اشاره به مباحث فنی تیم ملوان گفت: به عنوان مشاوره پیشنهاد می کنم بچه های کادر فنی بتوانند یک مقدار تغییر در سیستم بازی شان ایجاد کنند، چه در خانه خودشان و چه در خانه رقبا با یک ...

امید هرندی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تاثیر حضور تماشاگران در بازی های لیگ برتر اظهار کرد: یک سری از تیم ها مثل ملوان، پرسپولیس و استقلال تیم هایی هستند که از نبود تماشاگر ضربه زیادی می خورند، یک سری از تیم ها هم مثل خودروساز ها تیم های پر هوادار نیستند تماشاگر در روند نتیجه گیری شان تاثیری ندارد و تیم هایی هستند که سرمایه گذاری بیشتری کردند و بازیکنان بهتری جذب کردند و نبود تماشاگر را کمتر حس می کنند.

وی با اشاره به تیم هایی که بقایشان نیازمند حضور هوادار است، گفت: تیم هایی مثل ملوان و نفت آبادان، بقای آن ها و وجودشان بسته به تماشاگر است و البته باید با توجه شرایط روز و شرایط جامعه پیش برویم و هر زمان فدراسیون فوتبال تشخیص بدهد باید تماشگران به استادیوم بیایند.

پیشکسوت فوتبال گیلان با بیان اینکه من فکر می کنم به تدریج فدراسیون باید به تماشاگران اجازه دهد کم کم هواداران به استادیوم ها بیایند و بازی تیم محبوب شان را ببینند، افزود: چون خیلی از تیم های ریشه دار مثل ملوان در حال متضرر شدن هستند و البته تیم ها هم باید حربه های مدیریتی و تاکتیکی فنی و سرمربی های خودشان نیز بهره ببرند و نتیجه لازم را بگیرند تا در زمان مناسب از حضور تماشاگران نیز بهره مند شوند. 

هرندی با اشاره به اینکه بازی های ملوان را می بیند و پیگیر است، تصریح کرد: مهم ترین دلیل نتیجه گیری ملوان تا به امروز، جوان بودن کادر مربیان و بازیکنان این تیم از لحاظ تجربه است و ملوان که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده و باید به آن ها این اجازه توسط مدیریت داده شود تا بتوانند کارشان را انجام دهند و من به عنوان یک پیشکسوت که در رده های مختلف ملی کار کرده ام معتقدم که هم مردم هم مسؤولین باید صددرصد از این کادر و بازیکنان حمایت کنند.

وی با اشاره به مشکلاتی که تیم ملوان در لیگ یک با آن مواجه بود، بیان کرد: همانطور که در گذشته پژمان نوری، مازیار زارع، محمد حبیبی و بقیه عزیزانی که کار می کنند در لیگ یک هم همین مشکلات را داشتند که پس از دو سه سال حضور در لیگ یک نتوانستند بر مشکلات غلبه کنند و تیم را به لیگ برتر بیاورند.

پیشکسوت فوتبال گیلان با اشاره به انتظارات بالای برخی از ملوان گفت: من معتقدم که اکنون از تیم ملوان، بیشتر از اینکه در لیگ برتر حفظ شود نباید انتظار داشته باشیم و باید اجازه بدهند کارشان را انجام دهد، تمام بازی هایی که من دیدم پا به پای تیم های حریف مقابله می کند و هر چقدر تیم های حریف موقعیت گل دارند ملوان هم حداقل برابر با تیم های مقابلش موقعیت به دست می آورد ولی شرایط فوتبال به گونه ای هست که تیم های بزرگ تر از کیفیت بازیکنانشان استفاده می کنند و توپ هایشان را تبدیل به گل می کنند.

هرندی، ملوان را یکی از تیم های پرطرفدار در سطح کشور دانست و افزود: اگر بخواهیم در کل ایران چند تیم را نام ببریم که یکی از شاخصه های نتیجه گیری آن وابسته به تماشاگران است یکی آن ها ملوان است و به نظرم پرسپولیس و استقلال، تراکتورسازی و ملوان جزو این تیم ها هستند.

وی با اشاره به مباحث فنی تیم ملوان بیان کرد: به عنوان یک دوست دار فوتبال استان گیلان به عنوان مشاوره پیشنهاد می کنم بچه های کادر فنی بتوانند یک مقدار تغییر در سیستم بازی شان ایجاد کنند، چه در خانه خودشان و چه در خانه رقبا با یک سبک بازی نکنند و سعی کنند اول از همه گل نخورند و سپس به فکر گل زنی باشند. 

پیشکسوت فوتبال گیلان با اشاره به فرصت ایجاد شده برای تیم ها در زمان جام جهانی تصریح کرد: این شرایط می تواند به ملوان کمک کند و در حال حاضر بهترین کادر فنی که می توانند به تیم ملوان کمک کنند همین عزیزان مثل پژمان نوری، مازیار زارع، محمد حبیبی، جواد گروهی و بقیه پیشکسوتان که در حال کمک به این تیم هستند تا به موفقیت برسد. 

هرندی، حفظ انسجام باشگاه ملوان را با اهمیت دانست و گفت: چه در بخش هواداران، چه بازیکنان و کادر مدیریتی و فنی به راهشان ادامه دهند و دلسرد نشوند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان