رشت- استاندار گیلان با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت بسیجی مدافع حرم «حمید پورنوروز»، اقدامات شرورانه اغتشاشگران را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی استاندار گیلان با صدور پیامی، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه بسیجی شهید حمید پورنوروز، اقدامات شرورانه اغتشاشگران را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتٌ بَلْ أَحْیاءٌ وَ لکِنْ لا تَشْعُرُونَ»

شهادت مظلومانه مدافع امنیت، بسیجی شهید حمید پورنوروز، موجب تأسف و تألم گردید.

قطعاً این شهید والامقام که از مدافعان حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بوده و در عرصه مقابله با بیماری کرونا نیز در جهت حفظ سلامت مردم، نقش آفرینی شایسته داشته؛ به آرزوی دیرینه خود، رسید.

بی تردید دشمنان امنیت و آرامش ملت ایران که بیش از پیش چهره منفور خود را نمایان تر می کنند به خوبی می دانند که با این اقدامات وحشیانه، به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت و در سایه تلاش و فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیجیان جان برکف، خدشه ای به امنیت این مرز و بوم وارد نخواهد شد.

اینجانب ضمن محکومیت اقدامات شرورانه اغتشاشگران، شهادت «شهید حمید پورنوروز» را به مردم ولایتمدار گیلان بویژه خانواده ی معزّز آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز، علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان