رودسر- رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان حضور مردم را نشان دهنده وحدت و انسجام ملی دانست و گفت: این حضور پاسخ کوبنده به حرکت ها و جنایات دشمن است.

سردار نظرعلی علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ۱۳ آبان یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است که سه حادثه مهم را در دل خود جای داده و پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این موضوع نماد استکبارستیزی شده است.

وی با بیان اینکه سلطه و استعمارگری دشمنان برای همیشه محو شده است، گفت: استکبارستیزی را باید در نوجوانان نهادینه کرد.

علیزاده خاطرنشان کرد: با توجه به سوء استفاده استکبار جهانی در فریب دادن برخی از جوانان، حضور باشکوه اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، عهد مجددی با آرمان معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه حقیقت و ماهیت انقلاب اسلامی یکی از آن اصول استکبار ستیزی است، گفت: آمریکای جنایتکار با پشتوانه استکباری خود و ایادی داخلیش از روز اول در مقابل انقلاب اسلامی ایستادگی کرده و مراحل مختلف برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: دست پلید آمریکا و غرب در پشت پرده حوادث اخیر قرار دارد.

علیزاده اضافه کرد: مردم با حضور خود در خیابان ها بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند و پاسخی کوبنده به حرکت ها و جنایات دشمن دادند.

وی افزود: جنگ، فتنه، آشوب و اغتشاش اگر چه ظاهر تلخی دارد اما کلاس عبرت، هشدار و بیدار باش است و باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

علیزاده با اشاره به اینکه بزرگداشت این روز بزرگداشت خون شهدا و بیعت با آرمان ها امام و انقلاب است، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که نسل دهه شصتی ها برای حفاظت از انقلاب اسلامی میدانداری می کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان