آستارا- نماینده اسبق مردم آستارا در مجلس با اشاره به اینکه دشمن همیشه به دنبال توطئه و دشمنی علیه این نظام است، گفت: جوانان ایران اجازه تجزیه کشور را به دشمنان نمی دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل آهنی در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان آستارا اظهار داشت: دشمنی ما با آمریکا مربوط به تسخیر لانه جاسوسی نیست و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این دشمنی از روز ۲۸ مرداد ۳۲ با به راه انداختن کودتا آغاز شده است.

نماینده اسبق مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز به هر روشی به دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی بوده اما موفق نشد.

وی با اشاره به توطئه های آمریکا علیه ملت ایران و نظام اسلامی در طول سال های گذشته ادامه داد: تحریم و فشار حداکثری را به ایران تحمیل کردند، ناوهای جنگی خود را با قویترین هواپیماهای جنگی در اطراف خلیج فارس مستقر کردند تا از نظر روانی ما را تحت تاثیر قرار دهند.

آهنی در ادامه به فشار و تحریم های دشمن اشاره کرد و گفت: آنان با مشاهده پیشرفت جوانان ما و اختراعات و اکتشافات آنها و از آنجایی که نمی خواهند ایران را به عنوان کشوری قوی ببینند از طریق فضای مجازی با سرمایه گذاری آل سعود و سیاست گذاری صهیونیست های کودک کش فتنه ای دیگر به راه انداختند تا افکار مردم و بویژه جوانان را منحرف کنند.

وی اضافه کرد: در کشور ما از طریق قانون اساسی اجازه داده می شود تا افراد برای مسائل صنفی و حزبی اعتراض خود را پس از کسب مجوزهای قانونی از نهادهای ذی ربط آزادانه مطرح کنند اما با اغتشاش به راحتی کنار نمی آییم.

نماینده مردم آستارا در دور دوم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یادمان نرفته است که اوایل پیروزی انقلاب چه گروه هایی در نقاط مختلف از جمله همین شهر آستارا راه می افتادند و چه کارهایی می کردند، اما مردم آستارا با دست خالی و مشت های گره کرده به دهانشان کوبیدند و آنها هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

وی با اشاره به نا آرامی چند روز اخیر در آستارا گفت: اتفاقاتی از طریق عده ای نادان و وطن فروش در آستارا افتاد که در همان نطفه خفه شد اما مردم و بویژه جوانان باید تاریخ معاصر را مطالعه کنند و ببینند که منافقین در زمان جنگ در حالی که جوانان برای دفاع از وطن خون می دادند چه کردند.

آهنی به از خودگذشتگی های شهیدان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: همانطور آنان جان خود را هدیه کردند اما حاضر نشدند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد، امروز هم جوانان ایران اسلامی اجازه نخواهند داد دشمنان مملکت را تجزیه کنند و در این میان همگان باید حواسشان جمع باشد و در مقاطع حساس گوشه نشین نشوند.

وی با بیان اینکه یاغی، شورشگر و فتنه گر در این مملکت جایی ندارد، تاکید کرد: همانند اوایل پیروزی انقلاب اسلامی مردم باید در خیابان به راه افتاده و با اغتشاشگران روبه رو شوند.

آهنی با اشاره به اینکه پیش تر مقام معظم رهبری در مورد ایجاد فتنه جدید هشدار داده بودند، گفت: با وجود رهبری حکیمانه و اوامر ایشان این حکومت همچنان پابرجاست و این پرچم را به دست صاحبش حضرت امام زمان (عج) خواهد داد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان