به گفته رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، امروز هشت هزار بسته آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند در استان گیلان توزیع می‌شود.

به گزارش لنگرخبر، سرهنگ حسین ابراهیمی امروز در مراسم توزیع هشت هزار بسته آموزشی در سالن طالقانی لنگرود اظهار کرد: امروز هشت هزار بسته آموزشی (لوازم التحریر) که توسط خیرین تهیه شده است بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود. 

وی با بیان اینکه از اول سال جاری ۱۴ هزار بسته آموزشی در گیلان توزیع شده بود، گفت: امروز نیز هشت هزار بسته آموزشی تهیه و توزیع می شود که تعداد بسته های آموزشی که در سطح استان و در طول هشت ماهه اول سال جاری توزیع شده به ۲۲ هزار بسته می رسد. 

به گفته رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، ارزش تقریبی هشت هزار بسته توزیع شده امروز، یک میلیارد و دویست هزار میلیون تومان است که شامل مداد، پاک کن، خودکار، دفترچه، ماژیک و غیره می باشد. 

امام جمعه لنگرود نیز با بیان اینکه گسترش رحمت و مهربانی در جامعه کار الهی و گسترش خشونت و کدورت کاری شیطانی است، اظهار کرد: آن چیز که از پیامبر اکرم نام برده می شود از مهربانی و عطوفت است و همواره در هر کار خیر نام حضرت محمد تداعی می شود. 

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی با بیان اینکه در دوران کرونا مردم در تمام کشور مواسات و مهربانی نسبت به همنوع را به نمایش گذاشتند، گفت: کسانی که کار خیر انجام می دهند منتظر تشکر نیست و خدا خود از آن خیر تقدیر و تشکر می کند و انسان در کار خیر برای بزرگ تر شدن روح خود این کار را می کند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان