مسؤول فضای محازی سپاه قدس گیلان با اشاره به وجه تمایز اغتشاشات اخیر در کشور با دیگر اغتشاشات رخ داده در تاریخ جمهوری اسلامی ایران گفت: این فتنه و اغتشاش یکی از رسانه ای ترین اغتشاش های طول تاریخ انقلاب ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سجاد ستوده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد فتنه در کشور همواره یکی از برنامه های استکبار برای ایجاد ناامنی است، اظهار کرد: از سال ۷۸ تاکنون دشمن به دلایل مختلف دست به فتنه در جمهوری اسلامی زده ولی مردم با بصیرت خود همواره مانع از اجرای سیاست های دشمن در کشور شدند.

وی با اشاره به وجه تمایز اغتشاشات اخیر در کشور با دیگر اغتشاشات رخ داده در تاریخ جمهوری اسلامی ایران گفت: این فتنه و اغتشاش یکی از رسانه ای ترین اغتشاش های طول تاریخ انقلاب اسلامی است به نوعی تمامی رسانه های فارسی زبان معاند در حال پوشش اخبار ایران هستند.

مسؤول فضای محازی سپاه قدس گیلان با تأکید بر فمینیستی بودن برخی مطالبات و اغتشاشات اخیر در کشور بیان کرد: فتنه های گذشته ایران جنبه فمینیستی داشته و مطالبات به سمت خواسته های بانوان و اجتماعی رفته به طوری که یک ماه گذشته  خبر اتفاقات اخیر در جمهوری اسلامی به تیتر نخست رسانه های معاند و بیگانه مبدل شده است.

ستوده با اشاره به جنگ روایت ها توسط رسانه های معاند علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر در کشور با یک کودتا و اتفاق رسانه ای مواجهیم تا جایی که از آغاز این اتفاقات تاکنون رسانه های معاند ۱۷ هزار خبر دروغ منتشر کرده که بیش از هشت هزار خبر از رسانه سعودی بوده است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان