هافبک ملوان با اشاره به پیروزی ملوان مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بعد از بازی بسیار خوب و زیبایی که مقابل تراکتورسازی در شهر تبریز داشتیم، واقعاً به این برد احتیاج داشتیم و هدف ما در ...

مهران احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پیروزی ملوان مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار کرد: بعد از بازی بسیار خوب و زیبایی که مقابل تراکتورسازی در شهر تبریز داشتیم، واقعاً به این برد احتیاج داشتیم و هدف ما در این بازی کسب جایگاه بهتر در جدول بود، بنابراین از ابتدای هفته با این فضای ذهنی در تمرینات حاضر شدیم و مازیار زارع و بازیکنان برای کسب پیروزی می خواستیم، همدل شدیم. 

وی با اشاره به اینکه قبلاً هم گفته بودیم هفته به هفته بهتر می شویم و تجربه تیم افزایش پیدا می کند، گفت: ما در بازی مقابل تراکتور و فولاد نشان دادیم تجربه تیمی ما چقدر افزایش یافته، ضمن اینکه ما با ارائه بازی روبه جلو و هجومی، دنبال کسب نتیجه و پیروزی هستیم و از این تیم ها نیستیم که با تمام نفرات در دفاع باشیم، چرا که سرمربی تیم، تفکر هجومی دارد و اهل دفاع کردن نیست. 

هافبک جوان تیم فوتبال ملوان با اشاره به گلزنی مقابل فولاد گفت: هر بازیکنی دوست دارد برای تیمش موثر باشد و گلزنی کند، خوشحالم اولین گل فصلم را به ثمر رساندم، من و سجاد بازیار قصد داریم از این به بعد به صورت زوج و فرد گلزنی کنیم! 

احمدی با اشاره به وقفه لیگ برتر در ایام جام جهانی قطر تصریح کرد: چون خیلی تجربه ندارم، نمی توانم بگویم وقفه لیگ برتر مثبت یا منفی است؛ اما این را می دانم که اگر لیگ برتر به خاطر جام جهانی متوقف نمی شد با این روحیه و فضایی که تیم ما دارد، احتمالاً سپاهان را در انزلی شکست می دادیم ولی به هر حال این وقفه را به فال نیک می گیریم و برای تقویت خودمان از آن بهره می گیریم. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان