رودبار- مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه خون شهدا اثرگذار است، گفت: حرمت شکنی برخی افراد در حوادث اخیر قابل بخشش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم یادواره شهدای والامقام شهرستان رودبار با محوریت زنان شهیده در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: یادواره های شهدا سندی بر قوام بخشی انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به حوادث اخیر و حریم شکنی برخی افراد بیان کرد: در حوادث اخیر به ساحت مقدس شهدا، بسیجیان، نیروهای انتظامی و نظامی و مساجد حریم شکنی شد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه حرمت شکنی افراد در حوادث اخیر قابل بخشش نیست، گفت: عده ای فریب خورده حرمت خون پاک شهدا را نگه نداشتند و باید به حساب اعمالشان برسند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با این اتفاقات تلخ استوارتر و مقاوم می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به نقش بانوان در شکل گیری انقلاب و دوران دفاع مقدس اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود زنان غیرتمند، مؤمن پرور و انقلابی به رشد و بالندگی رسیده است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه ایران اسلامی مملو از زنان با غیرت و مؤمن است، گفت: نقش و اثرگذاری بانوان در عرصه های مختلف غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به سبقت گیری شهدا در ایثارگری و جهاد افزود: انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نمایشگاه بزرگی از ایثار و شهادت طلبی شهدا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه حق شهدا باید حفظ شود، گفت: مردم و مسئولان نظام موظف به رعایت حفظ حق شهدا هستند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه امام راحل عامل بر حفظ حرمت شهدا بودند، اضافه کرد: بیشترین ملاقات های حضرت امام با خانواده های معظم شهدا بود و این سیره باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به توجه ویژه رهبر انقلاب به خانواده شهدا افزود: دیدار و تکریم خانواده شهدا از مهم ترین کارهای رهبر معظم انقلاب بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه حق شهدا در این کشور ادا نشده است، گفت: برخی رؤسای جمهور، وزرا و مسئولان کوچک و بزرگ حق شهدا را تضییع کردند و باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه خون شهدا اثرگذار است، تصریح کرد: همانطور که خون شهدای کربلا حکومت بنی امیه را رسوا کرد، خون شهدای انقلاب فتنه گران و آشوب طلبان را هم نابود می کند.

وی با اشاره به اثرگذاری خون شهدا در بخش های مختلف افزود: خون شهدا به انقلاب اسلامی عزت، آبرو و اقتدار داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به فریب خوردن برخی مسئولان در دولت های گذشته بیان کرد: برخی مسئولان معتقد بودند که عزت ایران اسلامی برجام است این افراد نااهل باید بدانند که عزت انقلاب اسلامی با خون شهدا به دست آمده است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکا در منطقه اضافه کرد: آمریکا تاب و توان مقابله با محور مقاومت را نداشت و از منطقه گریخت.

وی با اشاره به چگونگی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: آمریکا از ضربه محور مقاومت و سردار دل ها خشمگین شد و نقشه ترور و شهادت حاج قاسم را طرح ریزی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه بیان کرد: مردم در روز محکومیت استکبار جهانی گل کاشتند و با حضور حماسی خود دوباره مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی زدند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه مردم ایران تربیت شده مکتب عاشورا هستند، گفت: ملت شریف ایران اسلامی عاشق انقلاب هستند و به هیچ عنوان اجازه نمی دهند که کسی نگاه چپ به این نظام بکند.

وی با بیان اینکه هر مسئولی به مردم خدمت نکند خیانت کرده است، افزود: دولت سیزدهم خادم مردم است و انقلابی عمل می کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان