مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی حکمی محمد معافی را به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان منصوب و از زحمات نادری تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان مراسم معارفه محمد معافی امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در دفتر فرماندار لاهیجان برگژار و از تلاش های نادری تقدیر شد.

رضا ثقتی در این مراسم با اشاره به تغییر مدیریتی در فرهنگ و هنر اظهار کرد: تغییر در مدیریت ها، با رویکرد ارتقاء فرهنگی شهرستان ها و به چرخه در آمدن ایده ها، افکار و توانمندی ها در راستای اجتناب از روزمرگی در حوزه فرهنگ و هنر صورت می گیرد .

وی با تأکید بر لزوم بسترسازی بیشتر برای مشارکت هنرمندان در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری گفت: این مهم، موجب بروز و ظهور توانمندی های مختلف و تعالی افزون تر حوزه فرهنگ و هنر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با قدردانی از تلاش های رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، این شهرستان را دارای پتانسیل های زیادی دانست که باید در راستای گفتمان فرهنگی دولت جهادی و انقلابی سیزدهم و برنامه های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار گرفته شوند. 

ثقتی، مجتمع فرهنگی لاهیجان را یکی از زیر ساخت های مناسبت این شهرستان ذکر کرد و افزود: در سایه تعامل مدیران شهرستان و نیز پیگیری های مستمر و منظم، این مجتمع تکمیل شده و در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار گیرد.

وی قرار گرفتن لاهیجان در زمره ۱٠ شهر منتخب پایتخت کتاب ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: با فعال سازی دبیرخانه آن و همیاری مسؤولان شهرستان به ویژه امام جمعه، این ظرفیت وجود دارد که لاهیجان، به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شود.

ثقتی با اشاره به برگزاری منظم شورای فرهنگ عمومی بیان کرد: ایجاد اجماع بین هنرمندان، تقویت گفتمان فرهنگی دولت، برگزاری منظم شورای فرهنگ عمومی و استمرار موفقیت های لاهیجان بین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها از دیگر مواردی بود که مورد تاکید است.

در پایان این مراسم، با قدردانی از نگار نادری، محمد معافی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلانی لاهیجان معرفی شد.

همچنین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همچنین در نشستی صمیمی با کارمندان اداره ارشاد شهرستان لاهیجان، با تقدیر از کوشش های آنان، راهبردهای فرهنگی و هنری را ترسیم کرد.

گفتنی است محمد معافی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی سابقه 9 سال ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه را در کارنامه دارد. 

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان