رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی شهادت بسیجی مدافع امنیت «مجید یوسفی» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی شهادت شهید بسیجی مدافع امنیت مجید یوسفی را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

«ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون»

شهادت مظلومانه بسیجی مدافع حریم امنیت، سرباز رشید اسلام شهید والامقام مجید یوسفی در میدان پرافتخار دفاع از امنیت و آرامش مردم را به محضر مبارک مقام معظم رهبری، مردم شریف و ولایتمدار استان گیلان و به ویژه خانواده متدین و معظم این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بار دیگر فضای معنوی استان گیلان و شهر شهید پرور آستانه اشرفیه دیار شهیدان خوش سیرت با پیکر پاک و مطهر شهید مجید یوسفی عطرآگین شد و دل مردم شهیدپرور و ولایت مدار آستانه اشرفیه را داغدار کرد.

بی شک شعاع درخشش، شکوه و عظمت شهید والامقام بسیجی مدافع امنیت مجید یوسفی برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل های آینده مردمان شهرستان آستانه اشرفیه و استان گیلان عزیز خواهد بود.

اغتشاش گران و آشوبگران باید بدانند که انتقام از خون شهدای حریم امنیت، در دستور کار نیروهای امنیتی و انتظامی بوده و به مردمان صبور و نجیب شهرستان آستانه اشرفیه این اطمینان را می دهم که بدون شک راه شهید سرافراز مجید یوسفی و دیگر شهیدان مدافع امنیت در مقابله فداکارانه و بی وقفه با توطئه های استکبار و اراذل و اوباش ادامه خواهد داشت.

اینجانب بار دیگر شهادت غرورآفرین بسیجی مدافع امنیت شهید مجید یوسفی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر فرزانه انقلاب (مد ظله العالی)، مردم شریف شهیدپرور شهرستان آستانه اشرفیه و خانواده معظم این شهید والامقام تبریک و تسلیت می گویم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان