سیاهکل- رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه محرومیت زدایی از مناطق روستایی در اولویت است، گفت: ۱۰۰ هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان برای اجرای طرح ملی مسکن گیلان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه سفر یک روزه به استان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محرومیت زدایی مناطق روستایی اولویت اصلی دولت سیزدهم است.

وی از اختصاص ۲۰ میلیارد اعتبار برای بهسازی محور رودسر- سیاهکل - دیلمان خبر داد و افزود: این مسیر وضعیت مناسبی ندارد که با تلاش مسئولان مرمت و بازسازی می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان از واگذاری ۱۰۰ هکتار اراضی این نهاد برای طرح ملی مسکن در گیلان خبر داد و اضافه کرد: برای تسهیل اجرای طرح ملی مسکن ۱۰۰ هکتار زمین بنیاد مستضعفان در چهار شهرستان گیلان واگذار می شود.

فتاح با اشاره به اقدامات خوب دولت در راستای محرومیت زدایی و طرح ملی مسکن بیان کرد: ظرف شش ماه مقدمات ساخت مسکن برای افراد کمتر برخوردار فراهم شود.

وی با اشاره به مناطق کم برخوردار سیاهکل افزود: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد شهرستان سیاهکل اختصاص پیدا کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان از توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی در گیلان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد بسته معیشتی با ارزش ۲۸ میلیارد تومان در سال جاری در مناطق مختلف گیلان توزیع شد.

فتاح با اشاره به مشارکت بنیاد مستضعفان در ساخت مسکن محرومین بیان کرد: با کمک کمیته امداد و بهزیستی ۸۷۰ واحد مسکن محرومین در گیلان ساخته می شود.

وی تحویل زمین های بنیاد علوی در گیلان را از مهم ترین اقدامات برشمرد و افزود: بیش از ۷ هزار اسناد علوی اعم از زراعی و مسکونی به صورت رایگان به افراد داده شده و در ۸ ماهه گذشته ۱۳۰۰ فقره اسناد محول شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان