فرمانده سپاه قدس گیلان جنگ جهان امروز را جنگ در عرصه فرهنگی دانست و گفت: در جمهوری اسلامی با سرود سلام فرمانده و مردم میدان در عرصه فرهنگی به جنگ دشمن رفتیم و اگر لطف خدا نبود این اثر تاثیر گذار نبود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردارمحمد عبدالله پور عصر امروز در مراسم رونمایی از اثر «مردم میدان» در سالن اجتماعات ناجا با بیان اینکه کارهای فرهنگی به مانند ساخت سرود برای نسل جدید بسیار می تواند اثری مهم در جامعه داشته باشد، اظهار کرد: اثر ساخته شده توسط گروه ماح یک کار فرهنگی خوب بوده که بر روی نسل جدید و حتی قدیم تأثیری اثربخش داشته است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به پیغام معنوی سرود سلام فرمانده و مردم میدان توسط گروه فرهنگی ماح گفت:
اثرات ساخته شدت توسط گروه ماح یک پیغام برای همه داشت و آن این بود که ثابت کردند بدون هزینه کلان هم می توان اثر فاخر ساخت و در جهان اسلام تأثیر گذار بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از دلایل اثرپذیری سرود سلام فرمانده را در نظر گرفتن پروردگار دانست و بیان کرد: گروه ماح به مانند دوران دفاع مقدس ثابت کردند در کارها اگر خدا را در نظر بگیریم خدا همه شرایط را فراهم می کند.

عبدالله پور جنگ جهان امروز را جنگ در عرصه فرهنگی دانست و بیان کرد: در جمهوری اسلامی با سرود سلام فرمانده و مردم میدان در عرصه فرهنگی به جنگ دشمن رفتیم و اگر لطف خدا نبود این اثر تأثیر گذار نبود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان