استاتدار گیلان از هدف گذاری توسعه زیربنایی ۳۷۰ روستای گیلان خبر داد و گفت: هدف گذاری ۳۷۰ روستای کم برخوردار گیلان برای توسعه زیربنایی در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان دیلمان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور رئیس بنیاد مسضعفان کشور خود یک الگوی مدیریت جهادی است، اظهار کرد: نگاه بنیاد مستضعفان نگاهی بر گرفته از منویات رهبر معظم انقلاب در راستای خدمت بی منت به مردم به ویژه به مناطق کم برخوردار است.

وی با اشاره به بررسی وضعیت راه های مواصلی منطقه دیلمان که به کارخانه سیمان متصل می شود، گفت: در این سفر وضعیت راه های ارتباطی مسیر املش به رحیم آباد، دیلمان به سیاهکل و کمربندی سیاهکل، محور دیلمان به کلیشم رودبار و شفت به زنجان مورد بررسی قرار گرفته تا بتوانیم از کمک بنیاد مستضعفان برای تسریع در عملیات اجرایی آنها بهره مند شویم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به محدودیت اراضی در استان برای اجرای طرح ملی نهضت مسکن بیان کرد: در این زمینه با وجود متقاضیان زیاد و محدودیت زمین، خواستار واگذاری اراضی بنیاد مستضعفان برای اجرای این طرح ملی شدیم که دستور قرارگیری ۱۰۰ هکتار از اراضی این بنیاد به مسکن شهرسازی و بنیاد مسکن صادر شد تا این طرح با سرعت اجرایی شود.

عباسی سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به گیلان در بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: این سفر به منظور واگذاری سه هزار سند به مردم انجام می شود و همچنین مقرر شد در صورت پیشرفت مناسب و رضایت بخش عملکرد بنیادمسکن در ساخت مسکن محرومان، احداث ۲۰ هزار مسکن محرومین گیلان که از تعهدات این بنیاد با همراهی بنیاد مسضعفان است افزایش پیدا کند.

وی از هدف گذاری توسعه زیربنایی ۳۷۰ روستای گیلان خبر داد و بیان کرد: هدف گذاری ۳۷۰ روستای کم برخوردار گیلان برای توسعه زیربنایی، در اختیار گذاشتن و احداث زمین های ورزشی در دهستان های محروم، اختصاص آمبولانس های مجهز به شهرهای مورد نیاز نظیر دیلمان سیاهکل، رودبار و رانکوه املش از دیگر برکات سفر رئیس بنیاد مستضعفان به استان است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان