رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه با پرداخت بدهی ها توسط سازمان مستضعفان، فضای سود دهی کارخانه سیمان فراهم شده است، گفت: برای کمربندی سیاهکل به دیلمان نیز ۳۰ میلیارد تومان با نظر استاندار گیلان از ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید پرویز فتاح عصر امروز در نشست بررسی وضعیت فعالیت کارخانه سیمان دیلمان سیاهکل در محل این کارخانه اظهار کرد: با پیگیری انجام شده مشکلات این کارخانه در خصوص پرداخت  تسهیلات ارزی و ریالی اخذ شده که موجب زیان دهی آن شده بود، حل و فصل شده است.

وی با بیان اینکه با پرداخت بدهی ها توسط سازمان مستضعفان، فضای سود دهی کارخانه سیمان فراهم شده است، گفت: این بنیاد به تداوم فعالیت کارخانه سیمان دیلمان با وجود مزیت هایی همچون معدن بهره برداری، که از معادن خوب کشور محسوب شده، تکنولوژی بالا، تولید با کیفیت سیمان با مقاومت بالا و ۲۴۰ نفر قرار داد نیروی انسانی مستقیم و غیر مستقیم که از بومی های منطقه هستند، کمک خواهد کرد تا در خدمت مردم باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور یکی از دلایل سفر به استان گیلان را همراهی برای رفع محرومیت زدایی مناطق کم برخودار از جمله منطقه دیلمان سیاهکل، به منظور رفع مشکلات و نیازهای مردم سفر کرده دانست و افزود: با توجه به خواسته بحق مردم در زمینه جاده دسترسی، ارزیابی لازم برای همیاری بنیاد مستضعفان و کارخانه سیمان و نیز حمایت دولت در جهت رسیدگی به جاده های منطقه صورت پذیرد و اقدامات مورد نظر انجام شود.

فتاح با اشاره به اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی برای به سازی راه دسترسی محور رودسر و املش رحیم آباد گفت: انجام اینکار به کارخانه سیمان دیلمان سیاهکل کمک می کند تا تا بتواند با شتاب بیشتر به ثمر بنشیند.

وی با اشاره به اینکه برای کمربندی سیاهکل به دیلمان نیز ۳۰ میلیارد تومان با نظر استاندار گیلان از سوی بنیاد مستضعفان در نظر گرفته شده است، افزود: بسیار امیدوارم که با این مشارکت بتوان مشکل بهسازی راه های دستری منطقه دیلمان مرتفع شود.

اسدالله عباسی نیز در این جلسه، با بیان اینکه احداث کارخانه سیمان در دیلمان با تکیه بر وجود معدن و بدون فراهم ساختن زیرساخت های لازم نظیر راه و گاز و برق صورت گرفته است، اظهار کرد: اکنون بنیاد مستضعفان با رویکرد فراگیر ایجاد اشتغال پایدار، افزایش تولید، کیفیت و بهره وری، فراهم سازی زیرساخت ها با اولویت محرومیت زدایی ها، در جهت رفع مشکلات تداوم فعالیت کارخانه سیمان و نیز کمک به ارائه خدمات در شأن به مردم منطقه وارد عمل شده است که ستودنی است.

به گفته استاندار گیلان وجود کارخانه سیمان باید علاوه بر تولید و ایجاد اشتغال در جهت خدمت به مردم و منشأ خیرات برای منطقه باشد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان