رشت- رئیس بنیاد مستضعفان کشور از اجرای طرح های محرومیت زدایی به صورت پایلوت در یکی از شهرستان های استان گیلان توسط این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح عصر پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره وجود همدلی و هم صدایی در میان مسئولان اظهار کرد: این نشان دهنده مدیریت جهادی استاندار گیلان است.

فتاح یکی از اهداف بنیاد مستضعفان را محرومیت زدایی در کشور دانست و گفت: تصمیماتی که در استان گیلان گرفته می شود به نفع مردم است و در همین خصوص و در راستای رفع محرومیت ، یک شهرستان به صورت پایلوت و با نظر استاندار برای محرومیت زدایی انتخاب می شود.

وی با اشاره به اقدامات قابل توجه در استان گیلان و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: در خصوص مسکن محرومین و اجرای صحیح طرح نهضت ملی تصمیمات بسیار خوبی در استان گیلان اتخاذ شده که در دراز مدت بسیار تأثیر گذار است.

لزوم ورود بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه های استان گیلان

رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این جلسه، اظهار کرد: رئیس بنیاد مستضعفان دو تیم را مأمور انجام برنامه ها و مصوبات بنیاد مستضعفان در استان گیلان کنند زیرا مردم از نهادهای انقلابی انتظار دارند.

سید کاظم دلخوش با تاکید بر لزوم اتمام پروژه های مهم در استان گیلان گفت: اگر در هر شهرستان یک پروژه مهم توسط بنیاد مستضعفان تکمیل شود به حل مشکلات استان کمک می کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان