رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به وجود آسیب های جدی در استان در حوزه های مختلف گفت: تعطیلی واحدهای صنعتی بزرگ در گیلان ناشی از زدوبندهای سیاسی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی عصر پنج شنبه در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اقدامات خوب دولت سیزدهم در بخش های مختلف، اظهار کرد: وفاق و هم آوایی میان قوای سه گانه در راستای حل مشکلات مردم ایجاد شده است.

وی با اشاره اقدام جهادی دولت سیزدهم در بخش اقتصادی افزود: جراحی اقتصادی دولت گشایش هایی در آینده نزدیک به همراه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان به آسیب های جدی استان در بخش های مختلف بیان کرد: گیلان در دو عرصه سلامت و محیط زیست جدی دیده است.

فلاحتی با انتقاد از بی توجهی به محیط زیست گیلان تصریح کرد: در سال های گذشته بی مهری هایی فراوانی به محیط زیست گیلان روا شده است.

وی با اشاره به مسئله پسماند گیلان افزود: بی مدیریتی در بخش پسماند سبب شده تا تالاب ها، دریا و ذخایر آبی آسیب ببیند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه زباله سراوان به بحران جدی گیلان تبدیل شده است، گفت: شیرابه های زباله سراوان دو رودخانه گوهررود و زرجوب و تالاب بین المللی انزلی را نابود کرده است.

فلاحتی با بیان اینکه مسئله پسماند و آلودگی های زیست محیطی دغدغه مشترک مسئولان گیلان است، اضافه کرد: زیرساخت های بیمارستان در گیلان قدمت صدساله دارند و با چالش جدی مواجه اند.

وی با اشاره به تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی در گیلان، افزود: تعطیلی واحدهای صنعتی بزرگ در گیلان ناشی زدوبندهای سیاسی بوده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید به نظارت بر عملکردها و اقدامات در بخش های مختلف، بیان کرد: اجرای پروژه ها و فراهم کردن زیرساخت ها با نظارت همراه شود تا اتلاف هزینه صورت نگیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان