رشت- استاندار گیلان با اشاره به جانفشانی شهدای مدافع امنیت در روزهای اخیر، گفت: ملت همیشه پای کار انقلاب بوده اند و اجازه نفوذ دشمن به خاک ایران را نمی دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح پنج شنبه در دیدار با خانواده بسیجی مدافع امنیت، شهید حمید پورنوروز اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون شهدا دانست و اظهار کرد: تقدیم هزاران شهید از استان گیلان نشان دهنده وفاداری و ولایتمداری مردم این منطقه است.

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و نقش مهم مدافعان امنیت در برقراری نظام و آرامش گفت: شهدا و خانواده شهدا با از خودگذشتگی و جانفشانی ولی نعمتان این نظام هستند.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه ملت ایران به ویژه مردم گیلان همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند، افزود: ملت اجازه نفوذ دشمن به خاک ایران را نمی دهند.

وی همچنین بر لزوم توجه به اعتقادات و ارزش های دینی و انقلابی توسط مسئولان و به ویژه جوانان ایرانی تأکید و اضافه کرد: دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به ارزش ها و اعتقادات مردم است اما مدافعان امنیت اجازه چنین کاری نمی دهند.

عباسی با بیان اینکه امام زمان (عج) صاحب اصلی این انقلاب و نظام است، تصریح کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری انی نظام و انقلاب ماندگار خواهند ماند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان