رئیس بنیاد مستضعفان کشور از اختصاص ۱۰ هزار سهمیه ساخت مسکن محرومین به کمیته امداد توسط بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: سهمیه استان گیلان در این خصوص ۱۳۰ واحد مسکن است که بسیار کم بوده لذا در تلاشیم که سهمیه ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پرویز فتاح عصر امروز در دیدار با استاندار گیلان در مهمانسرای استانداری با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در راستای شعار دولت به منظور احداث مسکن ملی، بخشی از اراضی خود را در اختیار دولت قرار داده است، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در یک سال گذشته اراضی خود را در اختیار دولت قرار داده تا بحث احداث مسکن ملی با سرعت انجام شود ولی نگران عدم تحقق این امر در برخی از استان ها هستیم.

وی با قدردانی از عملکرد جهادی نماینده عالی دولت در گیلان در یکسال گذشته گفت: در استان گیلان با کمبود مسکن مواجه هستیم و به این منظور اراضی بنیاد مستضعفان در گیلان برای احداث مسکن ملی در اختیار دولت قرار گرفته لذا با توجه به شناختی که از اسدالله عباسی دارم، یقینا بحث مسکن ملی در گیلان به بهترین نحو اجرایی می شود. 

به گفته رئیس بنیاد مستضعفان کشور، ۲۰ هزار متر مربع اراضی شرکت عمران مسکن شمال در رشت در اختیار استان گیلان قرار می گیرد که به توسعه در حوزه مسکن و اقتصاد کمک می کند. 

فتاح با اشاره به شناسایی یک منطقه هدف در استان گیلان در راستای رفع محرومیت زدایی افزود: با همکاری دولت در گیلان و مسؤولان استانی یک شهرستان در این استان به عنوان نقطه هدف تعیین و با تایید استاندار در آن منطقه اقدامات مهمی از جمله محرومیت زدایی با مشارکت بنیاد مستضعفان انجام می شود. 

وی با تأکید بر لزوم توجه به تسریع در روند صدور اسناد علوی در گیلان بیان کرد: برای تحقق این امر برخی از مشکلات صدور اسناد علوی توسط بنیاد مستضعفان در کشور برطرف و صدور اسناد علوی در گیلان با سرعت در حال انجام است. 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور مشارکت این بنیاد در برخی پروژه های عمرانی و اقتصادی را منوط به انجام کارهای کارشناسی دانست و گفت: بنیاد مستضعفان در تامین اراضی به استان گیلان برای انجام فعالیت های اقتصادی، کشاورزی و آبزی پروری کمک می کند. 

فتاح از اختصاص ۱۰ هزار سهمیه ساخت مسکن محرومین به کمیته امداد توسط بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: سهمیه استان گیلان در این خصوص ۱۳۰ واحد مسکن است که بسیار کم بوده لذا در تلاشیم که سهمیه گیلان افزایش پیدا کند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان