200 گیلانی مسافر جام جهانی قطر+ عکس

۱۴۰۱/۰۸/۱۹ ۱۷:۳۳ چاپ کد خبر: 179298
۲۰۰ بلیط جام جهانی توسط نماینده فدراسیون فوتبال به هوادران گیلانی تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، روز چهارشنبه ۱۸ آبان، تعداد ۲۰۰ بلیط جام جهانی که توسط هواداران گیلانی خریداری شده بود توسط فریبرز محمودزاده نماینده فدراسیون فوتبال و قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان به آن ها تحویل داده شد. 

علاقمندان گیلانی و هواداران تیم ملی فوتبال ایران، بلیط دیدار های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به صورت رسمی از سایت فدراسیون فوتبال خریداری کرده بودند که جهت سهولت آن ها توسط نماینده فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال گیلان در رشت به آن ها تحویل داده شد.

گفتنی است، کسانی که تاکنون موفق به دریافت بلیط های خود نشده اند می توانند به دفتر هیأت فوتبال گیلان واقع در مجموعه ورزشی شهید دکتر عضدی رشت مراجعه نمایند.

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره استقبال کم از خرید بلیط جام جهانی گفت باید این موضوع را بررسی کنیم. 

البته این ماموریت فدراسیون به طور موازی در شهرهای دیگر هم جریان دارد که در رشت فریبرز محمودزاده مسؤولیت رساندن بلیت ها به خریداران را عهده دار شده و این کار طبق برنامه ادامه خواهد داشت تا نزدیک به دویست هواداری که در گیلان اقدام به خرید بلیت کرده اند بدون مراجعه به تهران بلیت های خود را در اختیار بگیرند. 

گفتنی است محمودزاده یکی از چهره های فعال سازمان لیگ فوتبال ایران طی سال های اخیر بوده که چند ماه پیش به یکباره از این سازمان کنار رفت. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان