رشت- سریال کشته سازی رسانه های معاند این بار به نام گیلان و شهر رشت کلید زده شده و پیگیری ها نشان دهنده این بوده که فرد مورد نظر زنده و در بیمارستان پورسینا بستری است.

دریافت 6 MB

به گزارش خبرنگار مهر، از ساعاتی پیش رسانه های معاند با انتشار تصویری از یک دختر در پیاده راه فرهنگی رشت (میدان شهدای ذهاب) مدعی شده اند که به وی شلیک شده و مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

پیگیری ها نشان می دهد که این دختر با نام فاطمه. ح اهل دیلمان بوده که پس از حضور پلیس در میدان شهدای ذهاب به منظور ایجاد نظم، در ازدحام جمعیت و پس از برخورد با افراد به زمین افتاده و از ناحیه سر دچار شکستگی می شود.

وی با حضور نیروهای امدادی برای درمان به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شده است.

پیش از این نیز از سوی این رسانه ها عنوان شده بود «مائده جوانفر» در اغتشاشات و به وسیله نیروهای امنیتی کشته شده که مشخص شد وی در جاده قزوین - رشت در محدوده کوهین بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داده است.

حال با انتشار فیلمی از حضور این دختر در بیمارستان این خبر رسانه های معاند نیز دروغ از آب درآمد. در روزهای اخیر شاهد آن هستیم که رسانه های معاند با کشته سازی به هر قیمتی به دنبال ایجاد التهاب در فضای عمومی جامعه هستند.

فرمانده انتظامی رشت در این باره با اشاره اینکه ساعت ۱۹ عصر پنج شنبه عده ای تلاش کردند تا با پخش آهنگ مردم را به رقص و پایکوبی در این میدان ترغیب کنند، اظهار کرد: با ورود عوامل بسیج و هدایت مردم نظم و امنیت دوباره به این میدان بازگشت.

سرهنگ محمود حافظی در ادامه با بیان اینکه ساعتی بعد رسانه های معاند اقدام به پروژه کشته سازی از برنامه امروز کردند، گفت: در ازدحام جمعیت پیاده راه فرهنگی رشت دختری حدوداً ۲۰ ساله دچار حادثه از ناحیه سر می شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به این حادثه بلافاصله عوامل اورژانس برای خدمات رسانی در محل حاضر می شوند، ادامه داد: با انتقال وی به مرکز درمانی پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد آسیب وارده به ناحیه سر این خانم جدی نیست و وضعیت عمومی وی مساعد است.

بنابراین گزارش، پیاده راه فرهنگی رشت همواره میزبان اجرای برنامه های فرهنگی و موسیقی بوده است که عصر پنچ شنبه برخی با سو استفاده از این برنامه های قصد برهم زدن نظم عمومی را داشتند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان