رشت- امام جمعه رشت با اشاره به استفاده دشمن از ابزارهای رسانه ای در اغتشاشات اخیر گفت: مردم فریب دروغ پردازی های رسانه ای دشمن را نخورده و به صحنه آمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به ۲۰ آبان ماه سالروز گرامیداشت شهادت یکی از دانشمندان جوان کشورمان شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران، اظهار کرد: شهید تهرانی مقدم کسی بود که می گفت بر سر قبرم بنویسید «او می خواست اسرائیل را نابود کرد» امروز اگر قدرت موشکی ما به اینجا رسیده در سایه تلاش این دانشمند جوان بود.

وی در ادامه به دستاوردهای نظامی و موشکی ایران اشاره کرد و افزود: ماهواره بر قائم ۱۰۰ که با برد ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر و با سوخت جامد می تواند حرکت کند یکی از دستاوردهای بزرگ ایران اسلامی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برجام نافرجام بود، گفت: برجام پایان مناسب و مطلوبی نخواهد داشت اما جمهوری اسلامی هنوز بر اساس روابط منطقی پای برجام ایستاده است آنها نخواستند لذا این برجام به سرانجام نمی رسد قطعاً دوباره طرح ماشه و گزینه روی میز را مطرح می کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ایران قوی در مقابل دشمنان ایستاده است، اضافه کرد: دیگر گزینه روی میز برای ایران قوی جواب نمی دهد چراکه ما ایستاده ایم و به دنبال نجات ملت ها و پایبند به ارزش های اسلامی هستیم.

وی با اشاره به سفر پاپ به دهکده بحرین افزود: شاه پهلوی طبق خواسته انگلیسی ها در حالی استان بحرین را تقدیم کرد که بیشتر جمعیتش شیعه بودند و هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تقدیر از حضور آگاهانه، شجاعانه و با بصیرت مردم گیلان و ایران در ۱۳ آبان و مراسم تشییع شهدا در استان، بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان باعث عقب نشینی دشمن و ناامیدی آنها شد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در جنگ شناختی و ادراکی قرار داریم، گفت: در ۴۷ روز گذشته دشمن روز به روز ذلیل تر شد و ۵ رسانه معاند در این ایام ۳۸ هزار دروغ رسانه ای گفتند و برخی داخلی ها هم باور کردند و فریب خوردند.

وی با اشاره به شیطنت های رسانه ای دشمن افزود: مردم فریب دروغ پردازی های رسانه ای دشمن را نخوردند و به صحنه آمدند.

امام جمعه رشت با اشاره به خود اظهاری برخی خواص و فریب خورده داخلی علیه نظام اسلامی بیان کرد: برخی افراد آتش های زیر خاکستر هستند و با بیانیه ها و اظهار نظرهای ناآگاهانه و کینه توزانه دل دشمن را شاد می کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه فریب خوردگان داخلی همیشه موجب آزار و اذیت مردم شدند، اضافه کرد: در ۱۳ آبان و یا مراسم دیگر مردم به صحنه آمدند تا از آرمان شهدا و انقلاب دفاع کنند اما این فریب خوردگان داخلی فقط دنبال برهم زدن نظم و امنیت و آرامش مردم هستند.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته این همه نیروهای بسیجی و سپاهی و مدافع امنیت شهید می شوند بیانیه ندادید و سکوت کردید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان