سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان تلاش شهرداری را برای خروج از بحران دانست و گفت: به طور قطع آستارا برای خروج از بحران و انتهای جدول به میدان خواهد آمد و ما هم برای تثبیت در جدول رده بندی به این سه امتیاز ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد جمشیدیان امروز درحاشیه تمرین تیم شهرداری همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به دیدار هفته سیزدهم تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار کرد: دیدار سخت و سنگینی برابر تیم فوتبال شهرداری آستارا در پیش داریم و خود را برای یک جنگ تمام عیار آماده کرده ایم.

وی با اشاره به جایگاه شهرداری آستارا افزود: توجهی به جایگاه این تیم در جدول رده بندی نداریم و فریب آن را نمی خوریم به خوبی نقاط ضعف و قوت آستارا را آنالیز کرده ایم و برای کسب حداکثر امتیاز در خانه به میدان می رویم.

وی با اشاره به حساسیت این دیدار گفت: خروج تیم امید وحدت خراسان به اعتبار لیگ دسته اول فوتبال کشور و تیم ها ضربه زد و شرایط جدول را متفاوت کرد این دیدار برای هر دو تیم حکم ۶ امتیاز را در جدول دارد.

جمشیدیان تلاش شهرداری را برای خروج از بحران دانست و بیان کرد: به طور قطع آستارا برای خروج از بحران و انتهای جدول به میدان خواهد آمد و ما هم برای تثبیت در جدول رده بندی به این ۳ امتیاز خانگی نیاز مبرم داریم از همین رو حساسیت این دیدار برای هر دو تیم بالا خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: خوشبختانه بازیکنانم از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان  با اشاره به روحیه بازیکنانش عنوان کرد: امیدواریم با حمایت های مادی و معنوی مدیران شهرداری انگیزه و روحیه بازیکنان حفظ شود تا بتوانیم روند خوب و رو به رشد خود را کماکان ادامه دهیم.

به گزارش فارس، شهرداری همدان و شهرداری آستارا ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۴:۳۰ روبروی هم در لیگ آزادگان به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان