دو تیم شهرداری آستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در لیگ یک حال و روز خوبی ندارند و در منطقه سقوط لیگ دسته یک حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در ادامه رقابت های لیگ یک و از هفته سیزدهم هشت بازی برگزار خواهد شد که ۲ تیم شهرداری آستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در این رقابت ها حضور دارند.

در ادامه به وضعیت تیم های گیلانی شهرداری آستارا و چوکا تالش و رقبایشان در لیگ دسته یک فوتبال ایران خواهیم پرداخت.

متأسفانه دو تیم شهرداری آستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در لیگ یک حال و روز خوبی ندارند و در منطقه سقوط لیگ دسته یک حضور دارند.

شهرداری همدان – شهرداری آستارا

شهرداری چی ها در هفته سیزدهم به هم رسیدند؛ جایی که شاگردان جمشیدیان باید در خانه پذیرای تیم پیروز قربانی باشند.

شهرداری همدان که پنج دیدار از شش مسابقه خانگی خود در این فصل را با برد به پایان رسانده، همه ابزار های لازم برای ثبت یک برد دیگر را در اختیار دارد. تیم دونده ای که شاید کم موقعیت ایجاد کند، اما به خوبی بحره بردن از همین تک موقعیت ها را بلد است و می تواند با شکست حریف بحران زده خود تغییرات مهمی در این تیم ایجاد کند.

پیروز قربانی هم ظاهراً بیشتر از دوران بازیگری، حواشی و درگیری در قامت سرمربی را می پسندد و به جای تمرکز روی مسائل فنی بیشتر به عشق حواشی، حضورش در فوتبال را ادامه می دهد.

شهرداری آستارا که هفته گذشته و بعد از تحمل جریمه نقدی باز هم موفق به کسب پیروزی نشد، آخرین فرصت برای عبور از بحران را باید در همدان جستجو کند.

دیدار تیم های شهرداری همدان و شهرداری آستارا روز شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار خواهد شد.

چوکا تالش – ون پارس اصفهان

سبز پوشان تالشی جز برد چاره ای برای فرار از انتهای جدول نخواهند داشت.

شاگردان حسن اشجاری که بی رمق ترین تیم حال حاضر لیگ هستند باید در برابر تیمی قرار بگیرند که هفته های قبل حسابی متحول شده و نشان داده دیگر خبری از تیم بازنده دیدار های گذشته نیست.

ون پارس با توتونی جانی دوباره گرفته و همین که می تواند نتایج دیدار های عقب افتاده را با تساوی به پایان برساند، نقطه روشنی در آینده قرمز پوشان اصفهانی است.

ون پارسی ها اوضاع بهتری نسبت به میزبانشان دارند و شاید تغییرات آب و هوایی مهم ترین چالش نماینده نقش جهان در قلعه عقاب ها خواهد بود.

دیدار تیم های چوکا و ون پارس روز شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار خواهد شد.

چادر ملو – شمس آذر

شاید اضافه شدن محمد نصرتی بعنوان مدیر فنی به تیم چادرملو بتواند راه چاره ای برای یزدی ها باشد که بعد از چندین و چند سال با هزاران آمال و آرزو سعی در حضوری قدرتمندانه در لیگ یک داشتند و زمینه های لازم را نیز فراهم کردند اما شاید در اصلی ترین مبحث یعنی انتخاب سرمربی به میزان کافی دقت به خرج ندادند و سعید اخباری همان طور که پیش بینی می شد، نتوانست انتظارات را برآورده کند.

طرف دیگر میدان اما تیم صدر نشین شمس آذر برای حفظ این جایگاه تمامی فاکتور های لازم را دارد؛ کادر فنی مجرب و بازیکنان با انگیزه ای که به خوبی در ۱۲ هفته گذشته خودشان را اثبات کردند و طرفداران قزوینی را برای داشتن یک نماینده در قامت مدعی صعود به لیگ برتر حسابی امیدوار کرده است.

سعید دقیقی با تیمی که ساخته حسابی توجهات را به خود جلب کرده و البته در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیتی که به خوبی از پس وظایف محول شده بر می آیند، شمس آذر را به یکی از تیم های مقتدر لیگ امسال تبدیل کرده است.

دیدار تیم های چادر ملو و شمس آذر روز شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار خواهد شد.

آرمان گهر – خیبر

نماینده سیرجان که در این فصل با انواع و اقسام مشکلات مواجه شده، باید در هفته سیزدهم میزبان تیمی باشد که این روز ها حسابی روی دور موفقیت قدم برمی دارد. آرمان گهری ها که با معضل کمبود تعداد نفرات مواجه هستند،

پس از گذشت چند هفته بالاخره با افتی که قابل پیش بینی هم بود مواجه شدند و برای آزمون بزرگ مقابل خیبر، واقعاً روز سختی در پیش دارند.

اما خیبر در بهترین فرم ممکن قرار دارد؛ تیم فراز کمالوند خیز برای لیگ برتری شدن را با شکست دادن شمس آذر و استقلال ملاثانی برداشته تا نشان دهد رویارویی با صدر نشین یا رکورد دار خیلی برایش اهمیتی ندارد و سبز پوشان خرم آبادی فقط به لیگ برتر فکر می کنند.

البته نباید از حمایت های همه جانبه مالک خیبر از این تیم به سادگی عبور کنیم؛ به هر حال در شرایط فعلی فراهم کردن چنین امکاناتی برای هر مجموعه ای میسر نیست و بازیکنان خیبر برای از دست ندادن جایگاهشان دست از تلاش بر نخواهند داشت.

دیدار تیم های آرمان گهر و خیبر روز شنبه از ساعت ۱۴:۱۵ برگزار خواهد شد.

دریا بابل – فجر سپاسی

هتریک در تساوی بدون گل شاید همراه با کسب امتیاز بوده اما قطعاً رضایت طرفداران مازندرانی را به هیچ عنوان جلب نمی کند.

دریا بابل که بعد از جدایی بیاتلو، سکان هدایت تیم را به دست محسن ربیع خواه سپرده در سه مسابقه گذشته با کمترین ریسک ممکن کار را به پایان رساند و در آستانه فرا رسیدن هفته سیزدهم کماکان تلاشی برای جذب سرمربی انجام نداده است.

فجر سپاسی نیز بعد از پشت سر گذاشتن یک هفته خیلی سخت به این دیدار خواهد رسید.

شکست خانگی برابر خوشه طلایی از یک سو و حذف شهر خودرو از طرف دیگر، بدترین اتفاقات ممکن برای رجب زاده و تیمش بود.

پاک شدن سه امتیاز شیرین و البته تفاضل گل یازده تایی شیرازی ها، حسابی کام تیم فجر را تلخ کرده و بازی برابر دریا بابل شاید شمشیر دو لبه ای برای یکی از مدعیان صعود باشد.

فجر ممکن است با کسب نتیجه دلخواه برابر دریا مجدداً روحیه از دست رفته خود را باز یافته ببیند و شاید با عدم موفقیت، دچار افتی شود که خیلی هم دور از انتظار نیست.

دیدار تیم های دریا بابل و فجر سپاسی روز شنبه از ساعت ۱۴: ۳۰ برگزار خواهد شد.

خوشه طلایی – مس شهربابک

خانه به دوشان لیگ ثابت کردند بدون بیاتلو اصلاً هیچ شباهتی به یک تیم گرن کلفت ندارند و فقط با یار قدیمی می توانند نمایش های درخشان داشته باشند.

خوشه طلایی پس از برد مقابل فجر در شیراز، حالا روحیه بالاتری نسبت به گذشته دارد و البته بار دیگر میزبانی در کاشان را تجربه خواهد کرد.

ورزشگاه امیرکبیر که در گام نخست برایشان خوش یمن بود و توانستند سه امتیاز کامل را از یک مسابقه خانگی کسب کنند.

مس شهر بابک نیز هفته های بدشانسی را پشت سر گذاشته و روی نوار موفقیت به مسیرش ادامه می دهد.

اگردان وحید رضایی در چند دیدار آخر حریفان را یکی بعد از دیگری مغلوب کردند تا چراغ خاموش خودشان را به جمع مدعیان اضافه کنند.

شاید کمبود امکانات رفاهی در شهربابک بزرگترین معضل تیم این شهر است و تداوم نتایج خوب تا هفته های آخر برای بودن در جمع بالا نشین ها، مستلزم کسب امتیاز های این هفته هاست که مسی ها بتوانند از همین حالا اندوخته پایان سال را به اندازه کافی ذخیره کنند.

دیدار تیم های خوشه طلایی و مس شهربابک روز شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار خواهد شد.

استقلال ملاثانی – پارس جنوبی جم

شکسته شدن رکورد نباختن های تیم محروم خوزستانی، شاید کمک کند تا دیگر حریفان ترسی از نام استقلال ملاثانی نداشته باشند و البته پاره شدن نوار نباختنهای شاگردان اشکش، جرقه ای باشد برای اعتراضات بازیکنان به وضع موجود تیمی که بر خلاف انتظار همه تا این جا توانسته پا به پای رقبا حرکت کند.

استقلال ملاثانی که جزء تیم ها سخت کوش اما بی بضاعت حال حاضر فوتبال محسوب می شود، میزبان تیمی خواهد بود که این هفته ها حسابی تحت حمایت مسئولین مربوطه قرار دارد و شاید شمایل جدی تری از یک تیم مدعی برای رسیدن به لیگ برتر پیدا کرده است.

پارس جنوبی جم که در بعضی دیدار ها با عدم موفقیت حسابی تحت فشار قرار گرفته بود، اکنون به تیمی تبدیل شده که کمترین حاشیه ای اطراف خود نمی بیند و در کمال آرامش برای هر بازی تلاش و برنامه ریزی می کند.

شاید ایمان رزاقی راد اگر صدای کمی بلند تری داشت هیچوقت منتقدین نمی توانستند خیلی زود برای زنبور ها چالش های خارج از مسائل فنی ایجاد کنند.

دیدار تیم های استقلال ملاثانی و پارس جنوبی جم روز شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار خواهد شد.

خلیج فارس ماهشهر – استقلال خوزستان

رفقای قدیمی برای نجات خلیج فارس یک بار دیگر دست دوستی به سوی هم دراز کردند؛ قنواتی که در هفته های ابتدایی با توجه به مشکلات فراوان متوجه شد به تنهایی نمی تواند از پس رقابت های لیگ یک بربیاید، از داریوش هرمزی کمک خواست و رفیق گرمابه و گلستانش را به بند کشاند.

خلیج فارس بعد از چندین و چند شکست متوالی باید در مقابل آماده ترین استقلال خوزستان چند فصل اخیر قرار بگیرد.

تیم سیروس پورموسوی بعد از یک برد دلچسب مقابل چوکا، خود را محیای قرار گرفتن در برابر یکی دیگر از تیم های پایین جدولی می کند.

استقلال خوزستان که شاید شروع خیلی مقتدرانه ای در ابتدای فصل جاری نداشته، این هفته فرصت رساندن خود به جمع مدعیان بالانشین را دارد و با یک برد دیگر می تواند ضمن ترفیع رتبه در جدول، به ثبات شخصیتی قوی تری هم دست پیدا کند.

استقلال خوزستان که با خرید های جذاب ابتدای فصل حسابی توجهات را به خود جلب کرد، برای عبور از موانع سخت و دشوار باید تلاش تا آخرین ثانیه بازی را هیچوقت از یاد نبرد.

دیدار تیم های خلیج فارس و استقلال خوزستان روز شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان