مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به ورود سامانه سرد بارشی به استان گیلان از روز دوشنبه گفت: سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه وارد استان گیلان شده و شرایط برای افزایش ابر، بارش باران و وزش باد مهیا ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد دادرس امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سامانه بارشی تا امشب در آسمان استان گیلان  فعالیت دارد، اظهار کرد: سامانه ناپایدار در استان گیلان از عصر روز گذشته در گیلان  آغاز و تا عضر امروز ادامه دار است.

وی با اشاره به بارش رگبار باران در مناطق غربی استان گیلان گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده در این مدت شاهد ابرناکی، مه آلوده بودن، بارش رگبار باران به ویژه در مناطق غربی استان گیلان هستیم و همچنین حتمال وقوع رعد و برق و تگرگ در برخی از ساعات دور از ذهن نیست.

مدیرکل هواشناسی  استان گیلان از خروج سامانه بارشی از اواخر امشب خبر داد و افزود: این سامانه از اواخر امشب از استان گیلان خارج و شرایط برای افزایش تدریجی دما برای فردا (یکشنبه) فراهم می شود.

دادرس با اشاره به ورود سامانه سرد بارشی به استان گیلان از روز دوشنبه بیان کرد: سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه وارد استان گیلان شده و شرایط برای افزایش ابر، بارش باران و وزش باد مهیا می شود.

وی با بیان اینکه این شرایط تا روز چهارشنبه در استان گیلان فعال است، گفت: در این خصوص هشدار سطح زرد هواشناسی نیز صادر شده و در این مدت شاهد آبگرفتگی منطقه ای، احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها، لغزش و رانش زمین، خسارت به محصولات کشاورزی، لغزنده بودن جاده ها و کاهش دید افقی خواهیم بود.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان