نمایندگان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران با یک باخت و مساوی کارشان را در هفته سیزدهم رقابت ها خاتمه دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز با تساوی شهرداری آستارا و باخت چوکا به پایان رسید. 

چوکا که در دقایق ابتدایی مجبور به تعویض نیما دلاوری به جای عرفان شمخالی شد در دقیقه ۱۲ بازی به گل رسید، پنج دقیقه بعد هم یک پنالتی کسب کرد که توسط رضا کرملاچعب بازیکن سابق پرسپولیس به گل تبدیل نشد. 

در ادامه در دقیقه ۲۰ ابوذر صفرزاده در دروازه چوکا را گشود و کار را به تساوی کشاند و در دقیقه ۶۸ نیز علی آزادمنش تیر خلاص را زد و چوکا در قلعه عقاب ها ۳ امتیاز را تقدیم میهمان کرد. 

آرمان گهر سیرجان یک - خیبر خرم آباد یک
چادرملوی اردکان صفر - شمس آذر قزوین ۲
خوشه طلایی ساوه صفر - مس شهر بابک صفر
دریا کاسپین بابل ۳ - فجر سپاسی شیراز صفر
چوکای تالش یک - ون پارس اصفهان ۲
شهرداری همدان صفر - شهرداری آستارا صفر
خلیج فارس ماهشهر یک - استقلال خوزستان صفر
استقلال ملاثانی صفر - پارس جنوبی جم صفر

با این نتایج، شمس آذر با ۲۷ امتیاز و اختلافی پنج امتیازی نسبت به تیم رده دومی خیبر خرم آباد، در صدر جدول لیگ یک باقی ماند. خیبر با ۲۲ و فجر سپاسی شیراز با ۲۰ امتیاز، در رتبه های دوم و سوم جدول لیگ دسته اول قرار دارند. تیم های شهرداری آستارا و خلیج فارس ماهشهر با ۹ و شش امتیاز، رده های پانزدهم و شانزدهم را به خود اختصاص داده اند و چوکای تالش که هفتمین شکست خود را متحمل شد، با چهار امتیاز قعرنشین است. 

سایپا که در هفته سیزدهم مطابق برنامه سازمان لیگ باید به مصاف شهر خودروی خراسان می رفت، با توجه به حذف نماینده مشهد در این هفته استراحت کرد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان