رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف گفت: دشمن به دنبال ترویج ولنگاری، مأیوس کردن ملت نسبت به آینده و مسئولان و سیاه نمایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی شامگاه یکشنبه در نشست مشترک رؤسای دانشگاه ها و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گیلان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین اظهار کرد: پیشرفت جوانان مستعد ایران اسلامی باعث هراس دشمنان شده و آنها درصدد ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به پیشرفت ها و موفقیت های کشور در حوزه های علمی، انرژی هسته ای و صنایع مختلف بیان کرد: دشمن به دنبال ترویج ولنگاری، مأیوس کردن ملت نسبت به آینده، سیاه نمایی و بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان است.

وی با تاکید بر اینکه برخورداری از بینش سیاسی و اجتماعی از گمراهی فرد در تحلیل شرایط فعلی جلوگیری می کند، افزود: توجه و تمرکز همگان در محیط علمی باید علم و دانش باشد و برای رسیدن به اهداف تعیین شده برنامه ریزی دقیقی انجام داد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان در پی آسیب رساندن به سرمایه اصلی کشور یعنی منابع غنی انسانی ما هستند، افزود: مدیران و مسئولان باید از ظرفیت های انسانی موجود در کشور به نحو احسن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید با سعه صدر اوضاع را کنترل کرده و شرایط را بهبود ببخشند، تصریح کرد: نگاه پدرانه و داشتن سعه صدر توسط مدیران در جلوگیری از ایجاد بحران های اجتماعی مؤثر است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: دشمن با ابزار رسانه تلاش دارد پروژه براندازی را از طریق کشته سازی های دروغین در کشور اجرایی کند اما هرگز موفق نخواهد شد.

گفتنی است که در این نشست مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان، رؤسای دانشگاه های استان و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان نیز به بیان دیدگاه های خود در حوزه های مختلف مانند جهاد تبیین، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، کم کردن فاصله مدیریتی با مخاطبان، فضای مجازی، اقناع سازی و روشنگری پرداختند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان