رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش مهم روحانیت در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری در جامعه گفت: روحانیت شیواترین صدای مطالبه گری مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی روحانیت، مطالبات مردمی و قوه قضائیه با حضور رئیس کل دادگستری گیلان، اظهار کرد: قدرت نظام اسلامی در بخش های مختلف صدای دشمن را در آورده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردمی ترین نظام است، افزود: جنگ شناختی و ترکیبی و کشاندن افراد به اغتشاشات و آشوب های خیابانی آخرین ضربه و نفس های دشمن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه اعتراض دارای اصالت و هویت خاصی است، گفت: مطالبه گری و اعتراض حق مردم است اما با اغتشاشات و جنگ خیابانی با اعتراض تفاوت دارد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه به دلیل سوءمدیریت ها بیان کرد: اغتشاشات اخیر هیچ بویی از اعتراض و مطالبه گری مشکلات مردم را ندارد.

وی با بیان اینکه بستر مطالبه گری و اعتراض مردم فراهم شود، افزود: جامعه روحانیت می تواند نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری در جامعه ایفا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اثرگذاری جامعه روحانیت در جامعه اسلامی در بخش های مختلف اضافه کرد: پایگاه مردمی روحانیت دشمن را عصبانی کرده و در صدد است با تخریب و بی حرمتی به این قشر اثرگذار، آنها را از میدان به در کند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه روحانیت می تواند بسترساز شکل گیری تمدن نوین اسلامی باشد، گفت: جامعه روحانیت همیشه در هدایت و جهت دهی جامعه اسلامی نقش آفرین بودند.

وی با اشاره به مطالبه گری درست و نتیجه بخش افزود: برخی فتنه گران، تجزیه طلب ها و خواص فریب خورده در صدد هستند تا مطالبات مردمی در اغتشاشات گم شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جامعه روحانیت از بطن مردم است، گفت: روحانیت با سرد و گرم مردم و مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه هم نوا هستند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه روحانیت شیواترین صدای مطالبات مردمی تلقی می شوند، گفت: به روزرسانی شبکه تبلیغ در جامعه روحانیت ضرورت دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان