تیم والیبال هورسان رامسر در ادامه مسابقات والیبال لیگ برتر کشور برابر تیم راه یاب ملل مریوان به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم های والیبال هورسان رامسر و راه یاب ملل مریوان در هفته نهم رقابت های لیگ برتر در رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم هورسان با نتیجه سه به صفر برابر حریفش به برتری رسید. 

در این دیدار که به میزبانی هورسان رامسر و به دلیل نداشتن امکانات مناسب این تیم در سالن ورزشی ۶ هزارنفره شهدای رشت برگزارشد تیم هورسان رامسر در سه دست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۱۷.۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را مغلوب کرد. 

در دست اول این دیدار تیم هورسان با درخشش محمد صادقی توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به برتری برسد و در دست های دوم و سوم نیز با سرویس ها و دفاع روی توپ مناسب، برتر از حریف ظاهرشد تا در نهایت به یک پیروزی شیرین دست یابد. 

برای تیم والیبال هورسان رامسر در این دیدار، ولی علیپور، شایان شاهسوند، محمد صادقی، ناصر رحیمی پناه، محسن سفیدآبی، فرهاد سال افزون، کیاوش حیدری، محمدکاظم غفاری، بهنام حاجی پور، سیدامیرحسین ساداتی، عماد جوینده و علی زارع با سرمربیگری رحمان محمدی راد به میدان رفتند. 

همچنین برای تیم والیبال راه یاب ملل مریوان نیز سعید آقاجانی، آرمین رنجبر، رادین احمدی، محمد عزیزی، علی حاجی محمدی، محمدکاظم غفاری، اشکان درخشان، پوریا علیزاده کمیل خجسته، ابراهیم جعفری، دانیال صادقی، کمال قریشی با سرمربیگری آرش صادقیان بازی کردند. 

تیم والیبال هورسان رامسر پیش از برگزاری این دیدار با انجام هشت مسابقه و با پنج پیروزی و سه شکست با کسب ۱۵ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی مسابقات والیبال لیگ برتر کشور قرار داشت. 

همچنین تیم والیبال راه یاب ملل مریوان نیز با چهار پیروزی و چهار شکست از هشت بازی و با کسب ۱۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی ۱۴ تیمی این رقابت ها قرار داشت. 

به گزارش فارس، باشگاه هورسان رامسر به دلیل نداشتن کف پوش های استاندارد «گرفلور» حق میزبانی مسابقات را در شهرشان را ندارند و گیلانی ها از این تیم پذیرایی می کنند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان