سخنگوی شورای شهر کومله خبر داد؛

حضور شهرداری کومله در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان

۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۱۰:۲۱ چاپ کد خبر: 179376

سخنگوی شورای شهر کومله از برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری گیلان در رشت خبرداد و گفت؛ شهرداری کومله در این همایش حضور خواهد داشت.

مهدیه رزاقی لنگرودی امروز در گفت وگو با پایگاه خبری و تحلیلی لنگرخبر با اشاره به برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری گیلان اظهار کرد: شهر کومله با جاذبه‌های گردشگری فراوان،  از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بسیاری برخوردار است و حضور این شهر در این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های بیشمار شهر کومله است.

وی حضور پر رنگ شهرداری کومله در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری گیلان را فرصت مناسبی برای معرفی تمامی پتانسیل‌های این باغشهر اعلام کرد و افزود: شرایط ژئومورفولوژی و اقلیمی، هویت کالبدی و تاریخی، بافت‌های باغی و ساختارهای منسجم دیرین ونوین، در کنار سایر مولفه‌های طبیعی، موجب تقویت صنعت توریسم در این شهر  شده است.

سخنگوی شورای شهر کومله، وجود سه آبگیر بزرگ و طبیعی با پوشش گلهای آبی از جنس نیلوفر و شقایق زرد، پیاده راه سلامت، خانه روستایی با عرضه انواع محصولات بومی،   مجموعه طبیعی تفریحی نگین سبز، باغستان‌های  نارنج و چای، شالیزارها، بوستان لاله ها، بوستان سلامت و بوستان بهارنارنج را تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری تاریخی، طبیعی و مذهبی  شهر کومله عنوان کرد و گفت: مجموعه مدیریت شهری کومله با مدیریتی کارآمد مبتنی بر خردجمعی، از سرمایه گذاران خرد و کلان در بخش‌های مختلف استقبال می‌کند.

به گفته رزاقی، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان، برگزاری پنل‌های تخصصی با موضوعات مرتبط به سرمایه‌گذاری گردشگری، بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری و ارائه مشاوره‌های لازم از مهمترین مباحث نخستین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری گیلان خواهد بود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این همایش افزود: همایش و نمایشگاه یاد شده با حضور بسیاری از شهرداری‌های سراسر گیلان از بیست و سوم  آبانماه امسال برگزار و به مدت سه روز، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر در تالار مرکزی رشت فعال خواهد بود.


انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان