آستارا- سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جایگاه استراتژیک آستارا در استان گفت: رفع نواقص و مشکلات حوزه بهداشت و درمان آستارا در دستور کار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل قلی پور ظهر دوشنبه در جلسه معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گیلان اظهار کرد: مشکلات و برنامه ریزی برای حل آنها در حوزه زیرساخت های بهداشت و درمان گیلان انجام شده است.

وی افزود: نجات جان انسان و کاستن از درد و آلام آنها وظیفه ما بوده و دیدگاه سیاسی در دانشگاه علوم پزشکی نقشی ندارد و سعی در استقرار مدیران کاربلد در جایگاه های مختلف مدیریتی داریم.

قلی پور با بیان اینکه آستارا یک شهرستان استراتژیک برای استان گیلان است و باید تجهیزات شایسته در اختیار این شهرستان باشد، تأکید کرد: رفع نواقص و مشکلات حوزه بهداشت و درمان آستارا در کمترین زمان باید در دستور کار باشد.

وی با تأکید بر لزوم پیش بینی تمهیدات لازم برای رفع مشکلات پایگاه مراقبت مرزی بهداشت و درمان در مرز آستارا تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مسئول کنترل سلامت تمامی اقلام و افراد ورودی به کشور از مرز آستارا است و استانداری گیلان باید مسائل و مشکلات بروکراسی این مرکز را رفع کرده تا بتوان به نحو احسن ارائه خدمات را انجام داد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان