مدیر کل بنیاد مسکن گیلان، شناسایی و پیگیری جذب اعتبارات تکمیلی اقشار کم درآمد در خصوص ساخت واحدهای مسکونی روستایی و همچنین انجام تعهدات برنامه های شهرستان در راستای تحقق اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حامد دائمی امروز در جمع کارکنان اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودبار، با تشکر از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در تمامی حوزه ها، خدمت و کار صادقانه برای مردم را نوعی عبادت دانست و اظهار کرد: باید از فرصت خدمت به مردم نهایت بهره را برد چراکه ممکن است دیگر فرصت خدمت برای ما به وجود نیاید و از این نعمت محروم شویم.

وی ضمن تاکید بر انجام وظایف قانونی و محوله به بنیاد، خواستار تسریع در ارائه خدمات به مردم شد. 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، شناسایی و پیگیری جذب اعتبارات تکمیلی اقشار کم درآمد در خصوص ساخت واحدهای مسکونی روستایی و همچنین انجام تعهدات برنامه های شهرستان در راستای تحقق اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سالجاری را تاکید کرد. 

دائمی، تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع را یکی از مباحث مهمی داست که امروزه در دستگاه های دولتی به شدت دنبال می شود. 

به گفته وی، با توجه به اینکه شغل ما به گونه ای است که با اقشار مختلف مردم اعم از شهری و روستایی سروکار داریم، بایستی به تکریم ارباب رجوع توجه بیشتری داشته باشید. 

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه تغییرات در مدیریت، سازمان ها و نهاد ها را از یکنواختی خارج می کند، افزود: بنیاد مسکن با این که یک نهاد بوده ولی در امورات خود کاملاً حرفه ای است. 

به گزارش فارس، در این نشست موسی پورمیرزا با حفظ سمت سازمانی به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودبار منصوب و از خدمات رسول رهبری تقدیر شد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان