رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یکی از ضعف های موجود در بین جامعه قرآنی را راهبردی عمل نکردن آنان دانست و گفت: اگر جامعه قرآنی راهبردی عمل می کرد باید هر ماه یک سلبریتی قرآنی تحویل ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید مجیدی مهر ظهر امروز در مراسم اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان گیلان در سالن حسینیه شاهد گلسار رشت با بیان دفاع از قرآن و حقانیت آن یک وظیفه شرعی در جامعه اسلامی است، اظهار کرد: امروز حفظ رسالت جامعه قرآنی در کشور بسیار مهم است، زیرا در اغتشاشات اخیر کشور به ساحت نورانی قرآن جسارت شد و حجاب و مسائل شرعی هدف اصلی استکبار جهانی است. 

وی با اشاره به هدف استکبار از ایجاد آشوب در کشور گفت: مردم با بصیرت هم امروز دریافتند که هدف دشمن از ایجاد اغتشاش در کشور تضعیف بنیان قرآن و اسلام است ولی جریانات اخیر موجب تقویت قرآن و دین شده و بعد از فتنه ها، آموزه های دینی محکم تر می شود. 

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تأکید بر لزوم توجه به جامعه قرآنی در کشور بیان کرد: جامعه قرآنی باید به شکلی عمل کند که اگر نظام به این نتیجه رسید پیام رسان ها قطع شود خیالش از بابت پیام رسان های داخلی جمع باشد. 

مجیدی مهر یکی از ضعف های موجود در بین جامعه قرآنی را راهبردی عمل نکردن آنان دانست و تصریح کرد: اگر جامعه قرآنی راهبردی عمل می کرد باید هر ماه یک سلبریتی قرآنی تحویل جامعه می دادیم ولی این امر تاکنون محقق نشده است لذا باید روحیه تخریب را به روحیه وفاق و همدلی تبدیل کنیم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان