مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جامعه روحانیت می تواند نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری در جامعه ایفا کند، گفت: پایگاه مردمی روحانیت، دشمن را عصبانی کرده و در صدد است با تخریب و ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در نشست هم اندیشی روحانیت، مطالبات مردمی و قوه قضائیه با حضور رئیس کل دادگستری گیلان اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردمی ترین نظام است و قدرت نظام اسلامی در بخش های مختلف صدای دشمن را در آورده است. 

وی با بیان اینکه جنگ شناختی و ترکیبی و کشاندن افراد به اغتشاشات و آشوب های خیابانی آخرین ضربه و نفس های دشمن است، گفت: اعتراض دارای اصالت و هویت خاصی است و مطالبه گری و اعتراض حق مردم است اما با اغتشاشات و جنگ خیابانی با اعتراض تفاوت دارد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه به دلیل سوءمدیریت ها افزود: در کشور مشکلات اقتصادی وجود دارد و بعضا از سوءمدیریت ها هم رنج می بریم ولی در اغتشاشات اخیر هیچ بویی از اعتراض و مطالبه گری مشکلات مردم مشاهده نمی شود و برخی خواهان مسائل دیگری هستند. 

مهدوی با بیان اینکه جامعه روحانیت می تواند نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری در جامعه ایفا کند، تصریح کرد: پایگاه مردمی روحانیت، دشمن را عصبانی کرده و در صدد است با تخریب و بی حرمتی به این قشر اثرگذار، آن ها را از میدان خارج کنند چرا که روحانیت می تواند بسترساز شکل گیری تمدن نوین اسلامی باشد. 

وی با اشاره به مطالبه گری درست و نتیجه بخش بیان کرد: برخی فتنه گران، تجزیه طلب ها و خواص فریب خورده، درصدد هستند تا مطالبات مردمی در اغتشاشات گم شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان