رشت- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به غفلت از ظرفیت های فراوان گردشگری استان گفت: باید توانمندی های گردشگری گیلان شناسایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسحاقی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان، اظهار کرد: فرصت های گردشگری گیلان بسیار وسیع و گسترده است که باید به آن پرداخت.

وی، گام نخست معرفی توانمندی های گردشگری گیلان را مثبت و ارزشمند ارزیابی کرد و افزود: گیلان در بخش های مختلف دارای مواهب و ظرفیت های ارزشمند است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به پیوست های گردشگری در بخش های مختلف، بیان کرد: گردشگری امروزه به عنوان صنعتی اقتصادمحور و پول ساز مطرح است.

اسحاقی با تاکید بر احصای ظرفیت های گردشگری در نقاط مختلف گیلان، اضافه کرد: ظرفیت ها و توانمندی های گردشگری گیلان بسیار ارزشمند است و باید شناسایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری مورد غفلت قرار گرفته است، گفت: چشم ها را به چاه های نفت دوخته ایم در حالی که با صنعت گردشگری می توانیم به خلق ثروت برسیم اما این بخش را نادیده گرفتیم.

اسحاقی با تاکید بر توجه ویژه به اقتصادی کردن صنعت گردشگری بیان کرد: رابطه معناداری بین رشد اقتصادی، توسعه و پیشرفت با صنعت گردشگری وجود دارد.

وی با اشاره به ملاک ها و شاخصه های مدیر انقلابی و جهادی، افزود: خوب کار کردن با کار خوب کردن نتیجه می دهد و مدیران باید این مؤلفه را مد نطر قرار دهند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان