مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از تخاف یک واحد عرضه لاستیک در شهر رشت خبر داد و گفت: برای این واحد متخلف پرونده تشکیل و شعبه این واحد متخلف را به به پرداخت جزای نقدی دو میلیارد و ۸۹۲ میلیون و ۵۸۰ هزار ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعزیرات خود را مکلف به حمالیت از مصرف کنندگان می داند، اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصادی عده ای سودجو همواره به دنبال احتکار و گران فروشی هستند لذا در راستای حفظ حقوق مصرف کننده سازمان تعزیرات با این افراد برخورد کرده و هیچگونه مماشاتی در این راستا ندارد.

وی با اشاره به بازرسی مستمر بازرسان سازمان تعزیرات از صنوف مختلف در استان گیلان گفت: بازرسان سازمان  تعزیرات حکومتی به طور مستمر در واحدهای صنفی حضور پیدا کرده و با باززسی اجازه گران فروشی و احتکار را به افراد نمی دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از تخاف یک واحد عرضه لاستیک در شهر رشت خبر داد و افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و کنترل و نظارت بر اصناف، گشت های سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان به همراه بازرسین سازمان صمت در بازرسی از یک واحد صنفی، شاهد عرضه خارج از شبکه لاستیک در این واحد بودیم.

امینی با اشاره به تشکبل پرونده برای این واحد صنفی متخلف تصریح کرد: برای این واحد متخلف پرونده تشکیل و شعبه پس از احضار متهم، تفهیم اتهام و استماع دفاعیات وی، این واحد متخلف را به به پرداخت جزای نقدی دو میلیارد و ۸۹۲ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال محکوم شد.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان