رشت- معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از اجرای بیش از سه هزار و ۲۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته بسیج در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا منشوری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با رسانه و اعلام برنامه های هفته بسیج، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه سفیران بصیرت و آگاهی در جامعه هستند و نقش اثرگذاری در هدایت دهی افکار عمومی دارند.

وی با اشاره به اثرگذاری بسیج در بخش های مختلف افزود: بسیج با تفکر و اندیشه الهی و در راستای اعتلای انقلاب اسلامی حرکت می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به رویکرد معنوی محور بودن بسیج در عرصه های مختلف بیان کرد: بسیج محدودیت زمانی و مکانی نداشته و جغرافیای وسعتش گستره جهانی دارد.

سرهنگ منشوری با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج به تشریح این هفته پرداخت و اضافه کرد: قرارگاه جهاد فرهنگی، محرومیت زدایی، فضای مجازی امنیتی در گیلان تشکیل شده و هر کدام از این قرارگاه ها مأموریت های خود را دارند.

وی از برگزاری ۳۲۰۰ برنامه در هفته بسیج در گیلان خبر داد و افزود: توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی توسط ۸ هزار جهادگر گیلانی در این هفته انجام می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری پویش نذر خون توسط بسیجیان اضافه کرد: برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری میز خدمت، رزمایش اقتدار بسیجیان و آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و تجلیل از مدافعان سلامت بخشی از برنامه های هفته بسیج در گیلان می باشد.

سرهنگ منشوری از دیدار بسیجیان گیلانی با رهبری معظم انقلاب خبر داد و بیان کرد: تعدادی از بسیجیان گیلانی به دیدار حضرت آقا خواهند رفت.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و گیلان، اضافه کرد: انقلاب اسلامی تاکنون در مقابله با اغتشاشگران رویکرد گفتمان محور داشته است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان