رشت- مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به آغاز به کار رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: ۴۷ نفر در قالب ۱۳ تیم در این رویداد شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد ستوده صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد ملی تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گیلان در تالار مرکزی رشت با اشاره به اینکه این رویداد تخصصی در سه بخش برگزار می شود، گفت: افراد محتوای تولیدی خود را در بخش های انیمیشن، اپلیکیشن و بازی ارائه می کنند.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مدت زمان برگزاری این رویداد ۴۸ ساعت است، بیان کرد: ۴۷ نفر در قالب ۱۳ تیم در این رویداد شرکت می کنند و موضوع تخصصی بخش انیمیشن نیز نهضت جنگل و شهید میرزا کوچک جنگلی است.

وی با بیان اینکه نفرات برگزیده این رویداد ملی به عنوان نماینده استان گیلان در بخش کشوری حضور می یابند، افزود: رویداد کشوری هفته سوم آذرماه در تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این رویداد شناسایی افراد فعال در حوزه تولید محتوای دیجیتال و حمایت از تیم ها است، گفت: مراسم اختتامیه این رویداد آذرماه در رشت برگزار می شود.

ستوده با اشاره به اینکه افراد شرکت کننده در این رویداد باید در ۴۸ ساعت محتوای خود را در محل برگزاری رویداد تولید کنند، افزود: مربیان و منتورها که همگی از افراد توانمند حوزه تولید محتوای دیجیتال هستند، برای راهنمایی افراد در انتخاب موضوع و کاراکترها حضور دارند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان