فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با تمایز قائل شدن بین اغتشاش و اعتراض، گفت: مسجد، پرچم و اموال عمومی را آتش زدن، ورود ۵۶۰۰ سلاح غیرمجاز به کشور، خرج کردن ۱۲ هزار تیر جنگی به وسیله اغتشاش گران را ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار بهروز دولتی، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان امروز در یادواره مراسم شهید مدافع حرم و امنیت، شهید مرتضی پیش قدم در مسجد صاحب الزمان مسکن رشت با تأکید بر حفظ و تقویت وحدت ملی در گام دوم انقلاب، اظهار کرد: باید همانند حوادث گذشته در راستای نیل به اهداف انقلاب کنار یکدیگر باشیم و نصرت را برای همگان به ارمغان آوریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی درخت تناوری است که روزبه روز به عظمت آن افزوده می شود، افزود: التهاب آفرینان و اغتشاش ران در حوادث اخیر کشور همچون کسانی هستند که به سمت کوه دماوند سنگی را پرتاب کند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با منطقی خواندن اعتراضات مردم نسبت به مسائل اقتصاد کشور، گفت: همه ما نگران اقتصاد و معیشت هستیم، باید مسؤولین همت خود را بیشتر کنند تا با کمک مردم این نگرانی ها را رفع کنند.

دولتی با اشاره به نوید اقتصاددانان مبنی پویایی اقتصاد ایران طی سال های آینده، تصریح کرد: اقتصاددان کشور اعتقاددارند با تحول صورت گرفته در کشور بخصوص بحث ترانزیت و رفع تحریم ها در این یکی و دو سال آینده عمده مشکلات اقتصادی کشور رفع خواهد شد.

وی با اشاره به بخشی از رشادت های صورت گرفته از سوی فرماندهان و شهدای مقاومت طی سال های اخیر، بیان کرد: اکنون به پاس شهدای گران قدر ازجمله سردار سلیمانی، سردار حق بین و شهید پیش قدم و دیگر مدافعان حرم، راهبرد نظام مقدس ما به ۲۰۰۰ کیلومتر دورتر و در ساحل مدیترانه قرار دارد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه سردار سلیمانی با هفت کشور محور مقاومت را تشکیل داد، گفت: مسلحین داعش به ۴۰ کیلومتری مرزهای کشورمان رسیده بودند و این مجاهدت های مجاهدین محور مقاومت بود که تدبیر غربی، عبری و عربی شکست خورد.

دولتی با بیان اینکه امنیت امروز کشور و شهر و آبادی ما به راحتی به دست نیامده، تصریح کرد: مسجد، پرچم و اموال عمومی را آتش زدن، ورود پنج هزار و   ۶۰۰ سلاح غیرمجاز به کشور، خرج کردن ۱۲ هزار تیر جنگی به وسیله اغتشاش گران را نمی توان صرفاً اعتراض نامید؛ بلکه آن ها به دنبال جنگ با نظام مقدس ما هستند.

به گفته فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان باید با عمل و رفتار خودمان در دفاع از انقلاب حضور جانانه داشته باشیم تا فردای قیامت شرمنده شهدای عزیز ما نباشیم.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان