معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از اجرای بیش از سه هزار و ۲۰۰ برنامه در هفته گرامیداشت بسیج خبر داد و گفت: برنامه های بسیج امسال در گیلان به صورت قرارگاهی و موضوعی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ احمد منشوری در نشست هم افزایی با رسانه ها ویژه هفته بسیج در سالن صالحین سپاه قدس گیلان با گرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از مجاهدان جهاد تبیین که در تولید برنامه های بسیج و سپاه پیشتاز هستند، اظهار کرد: بسیج نیروی متراکم و مخلص خداوند در دفاع از دین خداست و مجموعه ای از نیرو های پاک، فداکار و آماده به کار برای اهداف بزرگ ملت ایران است.

وی با بیان اینکه بسیج هرگاه انقلاب اسلامی به او نیاز دارد حاضر است، گفت: بسیج نیت و اهدافش خدایی است نه کد خدایی، از این رو، بسیج سرتاسر معناست چرا که تماماً در خدمت ملت است و برای آن هیچ هزینه ای را دریافت نمی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شعار هفته بسیح «بسیج خدمت گزاری ملت ایران است» افزود: برنامه های هفته بسیج موضوعی و قرارگاهی خواهد بود، قرار گاه جهاد تبیین در مسیر روشنگری استان گیلان در سطح شهرستان ها در حوزه ایجاد اشتغال است.

منشوری با بیان اینکه قرارگاه جهاد محرومیت زدایی، آب رسانی، افتتاحیه ها در قرارگاه جواد الائمه است، گفت: موضوعاتی در راستای آسیب های اجتماعی، از جمله طلاق، محرومیت ها، کمک به افراد کم بضاعت از جمله این فعالیت هاست.

وی با بیان اینکه قرارگاه فضای مجازی، تولید و انتشار محتوایی را عهده دار است، افزود: در هفته بسیج، بیش از سه هزار و ۲۰۰ برنامه اجرا می شود، از جمله برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با فعالیت هشت هزار گروه جهادی با توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی، افتتاح آب رسانی در هشت نقطه از شهرستان تالش، افتتاح مخزن آب در سیاهکل، آغاز پاکسازی از جمله این برنامه هاست.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و ایجاد تسهیلات بانکی، در هفته بسیج بیان کرد: افتتاح مسکن محرومین و یک مدرسه در تالش برنامه تلویزیونی هفته بسیج، آغاز پویش نذر خون، راه اندازی پایگاه های زیست عفیفانه، کلنگ زنی ساختمان کنگره هشت هزار شهید، افتتاح سالن کشتی شهید غرانژاد، وبرنامه طرح بوسه چادر خاکی مادران شهید از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه ثبت خاطرات شهدا، برگزاری آیین سرود فرزندان وطن، تجلیل از مدافعان سلامت از دیگر برنامه های هفته بسیج است، گفت: برنامه شوق دیدار با حضرت آقا، بسیجیان به صورت حضوری و تعداد ۱۵۵ هزار و ۳۰۰ نفر به صورت تجمعی در یک جا سخنان رهبری را گوش می دهند.

جنگ شناختی و تمام عیار دشمن علیه نظام

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان نیز در این نشست با گرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از زحمات رسانه ای خبرنگاران و افسران جنگ نرم اظهار کرد: امپراتوری رسانه ای غرب، استعمار و استکبار جهانی تمام تلاش خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای از بین بردن هویت موجودیت نظام به کار گرفتند.

مهدی پارسا با اشاره به اینکه علی رغم تلاش های مضاعف دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون به همت و بصیرت مردم هوشمند ایران اسلامی نقشه های دشمن نقش بر آب شد، افزود: با توجه له ابنکه امروز در جنگ شناختی و تمام عیار دشمن علیه نظام قرار گرفتیم نقش اصحاب رسانه و نگاه هوشمندانه آنان بیش از گذشته نمود پیدا می کند.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان