رودسر- امام جمعه رودسر گفت: جهاد تبیین در برنامه های فرهنگی در اولویت قرار گرفته و مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تقی روحانی عصر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اولویت قراردادن جهاد تبیین در برنامه های فرهنگی گفت: دشمن به دنبال آن است که ایران نباشد و در این مسیر به هر طریقی آسیب می رساند تا کشور را دچار چالش و بحران کند.

وی ادامه داد: رویکرد در جهاد تبیین باید هدف قرار دادن دشمن و تقویت ارزش ها باشد.

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد شبهه است، گفت: باید به این شبهات پاسخ دهیم و از سوی دیگر نیز ارزش ها باید تبیین شود.

حجت الاسلام روحانی بر ضرورت توجه به سبک زندگی اسلامی تأکید و اضافه کرد: تغییر گفتمان نسل جوان جامعه از حربه های امروز دشمنان است لذا باید به سبک زندگی اسلامی توجه شده و حریم ها رعایت شود.

امام جمعه رودسر بابیان اینکه بحث جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، گفت: از مدارس شروع کنید و مدارس را جدی بگیرید. به مدارس برویم و روحانیون در مدارس حضور بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: دشمن مدارس را مورد هدف قرار داده وظیفه همگان است مقابل دشمن در مدارس سنگر بندی کنیم.

نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی الهی و فرهنگی است

فرماندار رودسر نیز در این جلسه با بیان اینکه نخستین جهاد امید است، گفت: برای امیدآفرینی به جامعه به ویژه دانش آموزان باید برنامه داشته باشیم و بیشتر تلاش کنیم.

محمدرضا شهاب زاده بیان کرد: یکی از نقاط قوت نظام ما تربیت روحانیون است که این نظام با علمداری این مجموعه تا به امروز توانسته به ثمر بنشیند و به دنیا صادر شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در چالش خودش یک ابر چالشی بنام ایران دارد، گفت: آمریکا می خواهد یا ایران را مهار کند و یا از بین ببرد وگرنه ابرقدرتی آن از بین خواهد رفت.

فرماندار رودسر اظهار کرد: آمریکا برای نقاط قوت ما مانند روحانیت، آموزش و پرورش، برنامه ریزی کرده است.

شهاب زاده گفت: نظام ما نظام الهی و فرهنگی است و برای پایداری نظام خون های زیادی ریخته شده و هرگز نباید اجازه داد که خون ها پایمال شود بلکه انقلاب خود را به نسل های آینده شناسانده شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان