با هم برای ایران

۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۲۰:۱۶ چاپ کد خبر: 179457
ما قول داده بودیم در شهریور ۱۳۵۷ که برای حراست از این دیار تا پای خونمان ایستاده ایم، از آن شهریور تا به امروز هزاران شهید را تقدیم کردیم، جوانانی که از خون و خانواده خود گذشتند تا ایران بماند، پابرجا و ...

خبرگزاری فارس-رشت، فاطمه احمدی؛ هرچقدر فکر می کنم که چگونه باید این روزهای کشورم را ترسیم کنم که هم من یادم بماند هم اگر کسی روزی قلمم را خواند و در تاریخ سندی شد بر مظلومیت آنان که هرچه از دستشان برآمد برای حفظ آرامش و امنیت ساکنین دیار صحابه پیامبر خدا (ص) انجام دادند، فقط و فقط یک عبارت سلول های مغزم را می نوازد: «اینجا ایرانِ اسلامی است».

آری اینجا ایرانی است که حکومت های مختلف به خود دیده و اسلامی شدنش را پس از هزاره های مختلف مدیون صفویان است، اینجا دیار امیر کبیر و میرزای جنگلی است، اینجا دیار سلمان است، اینجا نسبتی با خاندان نبوت دارد، پس حرمت دارد، شهید سرافرازمان، حاج قاسم درست می گفت که: «جمهوری اسلامی ایران حَرَم است»، باید دور این حرم چرخید، حرم، حُرمت دارد.

این روزها قابل کتمان نیست، از شهریور ۱۴۰۱ تا همین امروز که هر چه خواستند کردند و گفتند، صدها دروغ در رسانه های بیخود و نان به نرخ روز خودشان گفتند و با حملاتی پی در پی در ذهن و گوش و چشم جوانان این حرم ریختند اما نشد ...

 

ما قول داده بودیم در شهریور ۱۳۵۷ که برای حراست از این دیار تا پای خونمان ایستاده ایم، از آن شهریور تا به امروز هزاران شهید را تقدیم کردیم، جوانانی که از خون و خانواده خود گذشتند تا ایران بماند، پابرجا و اسلامی!

از آن جمعه سیاه خونین که بسیاری از هم میهنانمان بی گناه و مظلومانه به شهادت رسیدند تا امروز که دشمنانمان با هر طرفندی به فکر تجزیه ایران و هم صدا کردن جوانانمان با شعارهای پوچ و تو خالی خود هستند، جوانان دیگری آمدند و با نثار خون هایشان در همین مهر و آبان ۱۴۰۱ تا ثابت کنند که برای میهنِ اسلامی خود مانند پدرانشان تا پای جان ایستاده اند.

 

این بار هم پس از چهل و اندی روز پروژه دشمن شکست می خورد و باز هم این جمله حاج قاسم عزیز که: «ما ملت شهادتیم» به جهانیان ثابت می شود، ثابت می شود که برای ملتی که اهل شهادت هستند، برای ملت امام حسین (ع) شهادت در جنگ تحمیلی تمام نشد، شهادت در سوریه و در مقابل داعش تمام نشده، بلکه هر وقت که نیاز باشد برای اسلامِ عزیزمان جان می دهیم.

خون شهدایی که از شمال تا جنوب با ناجوانمردی روی خاک مقدس ایران ریخته شد آدمی را بیدار می کند، دنیا را می ترساند، این بار هم پروژه دشمن شکست خورد و عقب نشینی کرد.

این روزها که دشمنان اسلام و ایران مستقل سعی کردند از هر حربه ای استفاده کنند، به نیروهای امنیتی حمله کردند، به مردم تاختند، به خیابان ها ریختند تا مردم را علیه حکومت بشورانند و با خیال های خام خود همراه کنند، تا جایی که دشمن بیخ گوشمان در حرم برادر امام رئوفمان مردم بی گناه و زوار رضوی را به گلوله بست اما باز هم آرتین ماند تا داغی باشد بر سینه ما و هشداری برای آنان که با یک حرف و یک کلام بیجا آب به آسیاب دشمن می ریزند.

 همه و همه این اتفاقات نامیمون به برکت بصیرت مردم و شجاعت و جان فشانی نیروهای امنیتی به خصوص بسیجیان مخلص و خون پاک شهدای به خون غلطیده این روزهای ایران اسلامی ما نقش بر آب شد.


این پروژه هم به یاری خدا شکست خورد و این بار برنامه ای دیگر ریختند، به بازاریان تاختند، یادم هست در روز های شورش و هیاهوی ابتدایی با ریختن در بازار ها و پاساژ ها سعی در شورش در بین کسبه داشتند اما این بار به طور گسترده تلاش کردند با تکیه بر هیجانات کاذب و سیاه نمایی درباره آبان ماه، سه روز عزای عمومی بگیرند! هدف مشخص بود: ضربه به اقتصاد کشور! این ها که ابتدا با شعار های هنجارشکنانه آمده بودند و می گفتند که به اقتصاد و مباحث این چنینی اعتراض دارند به یکباره با دشمن هم صدا شده تا با سه روز تعطیلی ضربه ای به اقتصاد کشور وارد کنند برخی ساده لوح هم مانند همیشه در این خیانت شریک شدند.

اما باز هم این مردم بودند که با هوشیاری با مردم همراه شدند، دست به دست هم دادند، بصیرت به خرج دادند و برای ایرانی آباد و مستقل با هم برای ایران یکی شدند و شانه به شانه یکدیگر ایستادند.

در روز های واپسینی که فضای مجازی را نگاه می کردم، گاهی از این همه قساوت قلب، از این همه بی تدبیری قلبم به درد می آمد، فضای مجازی ای را که خودشان می گفتند فیلترینگ یا همان تعطیل کردنش در ایران به مشاغل آنلاین ضربه وارد می شود و فلان و بهمان و همین را پیراهن عثمان کردند تا بهانه ای برای شورش داشته باشند.

می گویم شورش، چرا که اعتراض مبنا دارد و آنان که اعتراضشان به فیلترینگ و اقتصاد بود به یک باره به هرکسی که می خواست برای کسب روی تلاش کند تاختند و با تهدید و ارعاب به بازار ها ریختند و مغازه داران و کسبه را وادار به بستن مغازه های خود کردند.

اما در این بین پیروان هشت دی و ۹ دی ها بصیرت به خرج داده و دست های یکدیگر را محکم تر گرفتند و با حمایتی مثال زدنی از یکدیگر، کمپین حمایت از کسب و کار های ایرانی را بدون هیچ چشم داشتی به را انداختند با شعار #برای_ایران و این روز ها در فضای مجازی با معرفی مشاغل کسب و کار های آنلاین باز هم پروژه دشمن را با شکست مواجه کردند و نشان دادند برای وطن با هر توان و ابزاری که دارند در خط مقدم مقابله با تمامی حربه ها آماده و آگاهند.

جدای از اینکه بازاریان رشت هم کم نگذاشتند و در راه اقتصاد مقاومت کردند و مانند روزهای عادی به کسب روزی حلال مشغول بودند، از روز گذشته که به صفحات شخصی مجازی دوستان نگاه می کردم چیزی جز زیبایی  هم بستگی نمی دیدم، قطعاَ تمامی آنان که آرزوی ضربه زدن به ایران را دارند هم این هم افزایی را دیدند و ترسیدند و باز هم به دنبال راه دیگری می گردند اما این مردم، این ملت امام حسین (ع) باز هم مدافعان این حرم جمهوری اسلامی خواهند بود.

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان