رشت- فرمانده انتظامی گیلان از برگزاری ۲۰۰ جلسه آموزش قرآن کریم ویژه خانواده نیروهای فراجا در استان خبر داد و گفت: دو هزار و ۶۰۰ جلسه قرآنی در تمام رده ها برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر پنج شنبه در اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا در سالن انتظام رشت با اشاره به خدمات دهی نیروهای انتظامی در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: برکت خدمت به زائران امام حسین (ع) در آشوب های اخیر محسوس است.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: بیست و هفتمین دوره از مسابقات قرآن فراجا با حضور ۳۰۰ قاری از استان های سراسر کشور و در رشته های مختلف در زیباکنار رشت برگزار شد.

سردار ملکی با بیان اینکه از ابتدای سال ۲ هزار و ۶۰۰ جلسه آموزش قرآن در تمامی رده های انتظامی برگزار شد، گفت: برگزاری ۲۰۰ جلسه آموزش قرآن ویژه خانواده ها و برگزاری جلسات جز خوانی در ایام ماه مبارک رمضان از جمله اقدامات در راستای لبیک گویی به فرمان رهبری مبنی بر ترویج قرآن است.

وی با اشاره به طرح پرداخت هزینه بلاعوض به بیماران صعب العلاج عنوان کرد: در اجرای این طرح تمام توان خود را به کار گرفته ایم به طور مثال برای یک جانباز حدود ۱۵۰ میلیون تومان پرداختی انجام شد و هزینه های درمانی وی را به طور کامل پوشش دادیم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه احیا و بازسازی ۷۵ هزار متر ابنیه انتظامی، ورزشی، رفاهی و فرهنگی در قالب ۵۸ پروژه در سطح استان دیده شده است، تصریح کرد: برآورد ما این است پروژه ها تا خرداد ماه به نتیجه برسد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان