مراسم اختتامیه بیست وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار حسین اشتری، فرماندهی انتظامی کشور در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم اختتامیه بیست وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار حسین اشتری، فرماندهی انتظامی کشور در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در این مراسم با اشاره به اینکه در چند سال اخیر رشد خوبی در برنامه های کمی و کیفی در برنامه های قرآنی داشتیم، اظهار کرد: از ۲۵ عنوان فعالیت قرآنی در سطح فرماندهی انتظامی در مجموع بیش از ۲۳ هزار در مسابقات قرآنی ما حضور پیدا کردند.

 

سردار محمد بهرامی با بیان اینکه از این تعداد ۹۸۵ نفر از مرحله استانی به کشوری آمدند، گفت: سرانجام تعداد ۳۰۰ نفر به مسابقات سراسری راه پیدا کردند و به همین دلیل سطح مسابقات بسیار بالا بود و از نظر کیفی نیز رشد خیلی خوبی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ نفر از منتخبان در ۱۰ رشته به مسابقات سراسری نیروهای مسلح راه پیدا می کنند، بیان کرد: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را باید در جامعه داشته باشیم تا فرهنگ پلیس مکتبی و قرآنی را به جامعه منعکس کنیم.

فرماندهی انتظامی استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه میزبان این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای فراجا در گیلان بودیم، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۳۰۰ نفر از نیروهای فراجا سراسر کشور در منطقه زیباکنار رشت برگزار شد.

سردار عزیزالله ملکی با اشاره به اینکه در سال جاری تعداد دو هزار و ۶۰۰ دوره آموزشی قرآن کریم را در گیلان داشتیم، بیان کرد: تعداد یک هزار ۹۹۱ نفر در این دوره ها شرکت داشتند در ایام ماه مبارک رمضان نیز مراسم روزانه جزء خوانی قرآن کریم را نیز در گیلان برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه ۶ مرحله طرح مواسات و همدلی مومنانه را در گیلان اجرایی کردیم، افزود: توسعه و تجهیز پنج دارالقرآن، آموزش حفظ برای هزار و ۹۹۱ نفر از کارکنان و خانواده ها از دیگر اقدامات بوده است.

ملکی همه تمهیدات لازم برای میزبانی مطلوب فراهم شده است، گفت: علی رغم همه دسیسه های دشمن در این دو ماه و وجود فراخوان ها، با امنیت کامل این دور از مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا را در استان آغاز می کنیم.

وی با اشاره به اینکه به برکت خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) پوزه دشمنان را به خاک مالیدیم، افزود: نیرو های فراجا در گیلان با تمام قدرت در میدان هستند و جهت برقراری امنیت و آسایش مردم با تمام توان ایستاده اند.

به گزارش فارس، در انتهای این مراسم از خانواده شهید مهدی کامور آستانه، شهید مدافع امنیت فراجا و قهرمانان مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا تجلیل شد.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان