فومن- فرمانده سپاه ناحیه فومن از برگزاری بیش از ۸۰ برنامه محوری و شاخص همزمان هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی نقی پارسا بعد از ظهر پنجشنبه در ستاد هماهنگی هفته بسیج فومن ضمن گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: فلسفه تشکیل بسیج تدبیر بزرگی از طرف امام راحل بود که از بطن مردم و دل جامعه بسیج را تشکیل دادند.

وی با بیان اینکه شعار هفته بسیج در سال جاری «بسیج خدمتگزار ملت ایران» است، افزود: بسیج در پنجم آذر سال ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت و مردم دعوت بنیانگذار کبیر انقلاب را لبیک گفته و از آن زمان تاکنون در همه عرصه ها حضور فعال دارد.

سرهنگ پارسا با بیان اینکه بسیجیان در عرصه های مختلف برای خدمت به مردم و نظام آماده و در میدان هستند، ادامه داد: مردم جدا از بسیج و بسیج جدا از مردم نبوده و نیست و دشمنان این موضوع را نیز به خوبی می دانند.

جانشین سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی از هر طریقی ورود پیدا می کنند، اضافه کرد: اطاعت محض از ولایت فقیه، وابستگی به مردم از شاخصه های بسیج به شمار می رود.

سرهنگ پارسا با تاکید بر اینکه امید افزایی و محرومیت زدایی دو رسالت مهم بسیج محسوب می شود، افزود: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۸۰ برنامه محوری و شاخص برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه های هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه جاری تا پنجم آذرماه در عرصه های مختلف محرومیت زدایی، خدمت رسانی، اشتغالزایی، عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و حوزه های مختلف در فومن تدارک دیده شده است.

سرهنگ پارسا اضافه کرد: برپایی نمایشگاه، اهدای جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار، ویزیت رایگان، اردوهای جهادی، مسابقات ورزشی و قرآنی، زیارت عاشورا، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگر، جلسات و نشست های تبیینی، یادواره شهدا از برنامه های شاخص این هفته به شمار می رود.

جانشین فرمانده سپاه فومن تأکید کرد: از آنجایی که منافع ملی مورد هجمه دشمن واقع شده است و عده ای نیز از این ناامنی ها در کشور به دنبال منافع شخصی خود هستند، وظیفه داریم برای امنیت و آرامش کشور، تا پای جان پای کار باشیم و از ارزش های این نظام دفاع کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان