کمیته انضباطی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه ملوان بندرانزلی و کادر فنی این تیم را جریمه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، یک ماه پس از اتفاقات رخ داده در دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و پرسپولیس تهران، کمیته انضباطی باشگاه ملوان و کادر فنی این تیم را جریمه کرد. 

دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و پرسپولیس تهران از رقابت های لیگ برتر در هفته دهم برگزار و مازیار زارع سرمربی تیم ملوان بندر انزلی از سوی داور مسابقه اخراج شد.

وی با احتساب یک جلسه محرومیت تعلیقی جمعا ۲ جلسه محرومیت از مسابقات رسمی و پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد، این جریمه از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است. 

بابک پورغلامی کمک مربی تیم ملوان بندرانزلی نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد، به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

محمدرضا مولایی کمک مربی تیم ملوان بندر انزلی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. 

باشگاه ملوان بندر انزلی به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی باید پرداخت کند.

مازیار زارع سرمربی ملوان پس از اخراجش در مقابل پرسپولیس معتقد بود برای داوران باید کلاس توجیهی بگذارند و همانطور که چپ و راست، ملوانی ها را محروم می کنند، باید به داوران هم رفتار یاد بدهند. 

سرمربی ملوان معتقد بود کوچک ترین اعتراضی نکرده و افزود: فیلم بازی را ببینید، من کوچک ترین اعتراضی نکردم، اما بروید از آقای زرگر بپرسید که به داور گفت کارت نده! 

زارع با اشاره به اخطاری که با بازیکن ملوان داده شده بود، گفت: بازیکن من با هم تیمی خودش صحبت کرده و مگر چنین چیزی می شود؟ 

سرمربی ملوان در واکنش به این مسئله که با این صحبت ها محروم می شوید هم گفته بود: ناز شصت شان، من را محروم کنند اما چه کسی باعث عصبانیت من شد؟ 

زارع اما در پایان صحبت هایش گفته بود من را محروم کنند به خانه می روم، من در چشم تاج نگاه می کنم و به او می گویم که باید پشت داورت بایستی، من برای تک تک شما متأسفم. 

ملوان بندرانزلی که تازه از بحران خارج شده بود ۲۸ آذر پس از پایان جام جهانی قطر و در هفته دوازدهم در انزلی میزبان سپاهان اصفهان است و مازیار زارع باید از روی سکو ها این تیم را هدایت کند. 

پیان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان